Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem świeżo upieczonym inżynierem IT - zacząłem oglądać wiele filmów, gdzie ludzie wchodzili do IT od razu na stanowiska Mida/Seniora, bo na Juniorze jest ogromny przesyt. Mam nastawienie, że chcę w przeciągu dwóch lat mieć stabilne zarobki 15k+ z jednego etatu.

Nie wiem czy przeskoczenie na taki mental jest dobry, ale spróbuję. Za kilka miesięcy dam Wam odsiew, czy da się tak zrobić, że bez większego doświadczenia dostanę się na dobrze płatne stanowisko, gdzie się "zaczepie" i rozwinę. Myślę, że jestem dość zaradną osobą i potrafiącą rozmawiać, jeśli pierwsze rozmowy techniczne przejdą myślę, że może się to udać. Jedynie stresujące będą dla mnie pierwsze miesiące.

Ciągle mam takie obawy, przeskoczenia z pracy średnio płatnej do całkiem solidnie płatnej - aktualnie miałem rozmowę o pracę gdzie proponowali 16k na b2b - i uczucia mieszane. Bo nadal lekko czuję, że mogę się na to nie nadać jeśliby mnie przyjeli.

Czy jest tu ktoś taki, kto od razu wskakiwał na wyższe stanowisko? (Kiedyś miałem mental szukania internów / junior ofert)
Pracuje co prawda w IT, ale na takim mało perpektywicznym stanowisku :D

#it #praca #programista15k

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: Mi się udało wejść od razu na regulara. Podczas rozmowy o pracę charakter stanowiska nie był jeszcze sprecyzowany ale po prostu udowodniłem, że mam większe umiejętności niż na interna/juniora. Jeśli wydaje Ci się, że nikt z roku nie miał podejścia do twoich umiejętności to poprzyj to jakimś komentarzem w CV (np. nagroda czy stypendium dla 10%), pokażesz to samo podczas rozmowy i powinno dać radę.
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 1