Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć czy ktoś z Was miał okazję korzystać z Frame Generation lub podobnych rozwiązań od AMD czy moderów i jak ocenia jego efekty?

Stety lub niestety jako posiadacz gamingowego laptopa jestem skazany na kartę graficzną z rodziny zielonych i po informacji ze strony AMD, że FMF 24 stycznia wyjdzie z fazy beta, doznałem poważnego incydentu kałowego poprzedzonego ogromnym hukiem. Być może Nividia odpowie na rozwiązanie AMD podobnie jak to było w przypadku FSR do Nvidia Image Scaling ale pewnie sobie na ową funkcję jeszcze poczekam.

W tygodniu wyszła informacja, że Lossless Scaling dodał opcję frame generation i o ile wcześniej nie widziałem absolutnie żadnego sensu by ładować w to pieniędzy (bo mogłem sobie NIS odpalić z panelu kontrolnego), tak po ostatnim update zacząłem się poważnie zastanawiać.

Aczkolwiek nie jestem znawcą technicznym więc nie jestem również do końca świadomy, czy warto zapłacić. Kusi mnie perspektywa scalerów, poprawienia liczby klatek zwłaszcza w przypadku starych gier z DOS od GOG. Z drugiej jednak strony przy nowszych grach nie jestem wstanie sobie wyobrazić odpalenie Steama, aby uruchomić program tylko po to, aby zaraz uruchomić Epic Games a następnie Ubisoft Launcher lub inny program, aby w końcu odpalić upragnioną grę... po prostu wolę wyłączyć komputer i iść na spacer.

#gry #rozrywka #nvidia #amd #gpu #pcmasterrace #komputery #gaming #kartygraficzne #steam #rtx #dlss #fsr



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 7
Z drugiej jednak strony przy nowszych grach nie jestem wstanie sobie wyobrazić odpalenie Steama, aby uruchomić program tylko po to, aby zaraz uruchomić Epic Games a następnie Ubisoft Launcher lub inny program, aby w końcu odpalić upragnioną grę...


@mirko_anonim: Co to ma do tematu? Nie przypominam sobie że jakikolwiek rodzaj skalowania klatek wymagał odpalenia jakiejś platformy bo to funkcja in-game schowana w ustawieniach.

po prostu wolę wyłączyć komputer i iść na
@mirko_anonim: Ma to sens tylko w grach "wolnych" i single. brak przekazywanych informacji na temat wektorów poruszania się powoduje że przy dynamicznych ruchach obraz będzie #!$%@?. bo algorytm nie wie np przy ruszeniu kamery że budynek ma się poruszyć w lewo. Więc będą brzydkie błędy. A multiplaye odpadają z powodu znacząco zwiększonego input lagu
Co to ma do tematu? Nie przypominam sobie że jakikolwiek rodzaj skalowania klatek wymagał odpalenia jakiejś platformy bo to funkcja in-game schowana w ustawieniach.


@Pandillero: jakbyś przeczytał posta albo chociaż wiedział o co chodzi to byś sobie "przypomniał"
Stety lub niestety jako posiadacz gamingowego laptopa jestem skazany na kartę graficzną z rodziny zielonych i po informacji ze strony AMD, że FMF 24 stycznia wyjdzie z fazy beta, doznałem poważnego incydentu kałowego poprzedzonego ogromnym hukiem


@mirko_anonim: FMF przestaje działać jak ruszasz myszką albo coś mocniej się rusza na ekranie więc nie ma ci co pękać ¯\(ツ)/¯
via mirko.proBOT
  • 2
Anonim (nie OP):
@RamtamtamSi - dziękuję za udostępnienie postu i za to że poświęcasz swój wolny czas.

@Pandillero - Pan @HaPPe już Ci wyjaśnił o co chodzi za co mu również serdecznie dziękuję. Dodam jedynie od siebie że jak nie posiadasz wiedzy na dany temat to masz następujące możliwości:

a) Pytasz się dokładnie aby się dokształcić w danej dziedzinie.
b) Szukasz informacji na własną rękę, przykładowo w internecie (Lossless Scaling jest