Wpis z mikrobloga

Czy waszym zdaniem warto wrócić zrobić studia, jeżeli ich nie dokończyłem, ale mam już od ponad 2 lat pracę jako programista? Historia jest taka, że nie zdałem jednego przedmiotu (w zasadzie to zrobiłem w międzyczasie wszystko inne na tych studiach oprócz niego i pracy dyplomowej i stwierdziłem, że to #!$%@?ę, bo już wtedy pracowałem (a prowadzący ten przedmiot jest zjebem i nie miałem siły się z nim użerać). Więc aktualnie niby jestem programistą ale niestety z wykształceniem średnim :|. Jakie jest prawdopodobieństwo, że za sam brak studiów moje CV będzie w przyszłości trafiać do kosza? Co byście zrobili? Czy jest sens iść na jakieś bieda-studia zaoczne po sam papierek?

#pracbaza #studbaza #pracait #korposwiat #programista15k #informatyka
  • 14
@niedorzecznybubr: zalezy jak branza i technologie. jak rzeczy nastawione na korpo i high-tech to lepiej dorobic. no chyba ze jestes wymitaczem, osoba ktora wymyslila jakas technologie i nikogo to nie bedzie interesowalo. Ale w 99,9999999999999% to raczej takie osoby nie beda. Tutaj mozesz uslyszec ze ktos tam nie ma wyksztalcenia i pracuje, ale to az do czasu az odbije sie od szklanego dachu albo roboty pozniej nie znajdze bo ma doswiadczenie
@niedorzecznybubr: Warto :) teraz nie potrzebujesz, ale kiedyś branża się zagęści i może być potrzebne wykształcenie (już się zagęszcza, jest mniej ofert niż kiedyś). Może to chwilowe, ale myślę że nie.

Sam żałuję że nie dokończyłem (mam mgr z innego kierunku, a infe porzuciłem już po 1roku).
a na pewno nauczysz się też czegoś, o czym nie wiedziałeś do tej pory.


@dobry-informatyg: Xd wątpię. Jak napisałem, zrobiłem na tych studiach wszystko co było do zrobienia oprócz tego jednego przedmiotu. Jakaś podrzędna uczelnia ze studiami zaocznymi raczej mnie niczego nowego nie nauczy.