Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#mirkokoksy - Siema. Czy mój progress idzie w odpowiednim tempie czy zdecydowanie za wolno?

Byłem zawsze niski, chudy i nic nie ćwiczyłem. Teraz trenuję regularnie od ~15 miesięcy, ale od kilku MSC czuję że stoję w miejscu. Ćwiczę sam, bez trenera, uczę się z YT.

Zaczynałem od:
Waga: 57kg (nie wiem ile BF)
-5kg hantle na biceps X5 powtórzeń
-5kg hantle overhead shoulder press x10 powtórzeń
-20kg na klatę X4 powtórzenia
-20kg w przysiadzie X5 powtórzeń
-Zadyszka po 1km biegu w tempie 7.0
-4 pompki w 1 serii
-0 podciągnięć
-0 dipow

15msc później:
Waga: 68kg ~17% BF (było 72kg ale zacząłem redukcję 1.5msc temu)
-14kg hantle na biceps X4 powtórzenia (hammery więcej)
-14kg hantle overhead shoulder press x10 powtórzeń
-45kg na klatę X5 powtórzeń
-40kg przysiad X5 powtórzeń (rzadko je robię)
-Biegam na luzie 4-5km w tempie 6.30
-15 pompek w 1 serii
-6 podciągnięć w 1 serii
-8 dipów w 1 serii

Efekty wizualne ogólnie widać. Szczególnie w objętości. Jestem szerszy, mam lepsze proporcje, wyróżnia się biceps, barki, łydki.

Pierwsze 5msc ćwiczyłem tylko w domu z hantlami i dokupiłem ławkę po jakimś czasie.
Teraz siłka 3x w tygodniu i 1-2x cardio dla samopoczucia (rower lub bieganie).
Były przerwy na wakacje i święta. Czasami jak mam wyjazd to ćwiczę z samymi gumami przez tydzień

-suplementuje kreatynę (5g dziennie) od pół roku
-Dietę trzymam tak w 75% odkąd wbiłem na siłkę. Wcześniej jadłem wszystko byle przytyć.
-Nie jem mięsa, ale piję białko i codziennie jajka w diecie.

Chcę po prostu wiedzieć czy powinienem pomyśleć nad lepszym planem i dietą, bo nie wiem czy te wyniki nie są zbyt słabe.

#silownia #dieta #mirkokoksy #mikrokoksy



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 8
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: raczej b. słabo to wygląda, na pewno mocno poniżej przeciętnej.