Aktywne Wpisy
MrMas +25
Zakazać trzymania psów powyżej 5 kg w blokach mieszkalnych i myślę że większość problemów z psiarzami i sfrustrowanymi psami się rozwiąże
A taki mały szczur to poleci jak się go kopnie więc problemu nie ma
Tak btw to uważam że trzymanie dużego psa w kawalerce to znęcanie się w pewnym stopniu
#psiarze
A taki mały szczur to poleci jak się go kopnie więc problemu nie ma
Tak btw to uważam że trzymanie dużego psa w kawalerce to znęcanie się w pewnym stopniu
#psiarze
Przed chwilą jechałem na rowerze i jakaś #!$%@? małolata (na oko 17-18 lat) darła ryja na ulicy po czym dobiegła do mnie i chciała mnie zrzucić z roweru XD i do mnie z tekstem "ty też #!$%@? z Ukrainy"? No #!$%@?łem się i zacząłem się drzeć na nią i jej cisnąć od #!$%@? i szmat itp. po czym jak zobaczyła, że mówię po Polsku to do mnie z tekstem w stylu "dobrze,
Kto tych wariatów zatrudnia? ( ಠ_ಠ)
#szkola #matematyka #bekaznauczycieli
@Kotouak: Poczytaj proszę o czym sam pisałeś wcześniej - doborze lektur który, uwaga uwaga, wynika z podstawy programowej. Ty ten temat zapoczątkowałeś, nie ja.
Potem sam pisałeś o reformach oświaty czyli, uwaga uwaga, min. podstawie programowej.
Teraz, jak już nie masz co napisać, do chwytasz się jakiś nauczycieli męczących i obrażających dzieci, religijnych przytyków, porównań do wermachtu.
Starałem się ale ciężko tą dyskusję naprowadzić na
To, że przedstawiłem swoją opinię, to nie znaczy, że obchodzi mnie twoja.
A nie, przepraszam dwóch bo jeszcze dałeś przykład teoretycznego befra który obraża na lekcjach uczniów.
@ATAT-2: w moim wykonaniu nauczyciele sprawdzali czy czytałeś książkę a nie Bryk robiąc testy z pytaniami typu "jakiego koloru wstążke we włosach miała telimena na przyjęciu w Panu Tadeuszu" i inne pytania o szczegóły które nie miały znaczenia dla fabuły czy przesłania książki... Zarówno w gimnazjum jak i szkole średniej moje polonistki to robiły. Jaki był sens kucia na pamięć takich szczegółów zamiast
@MattCobosco: tego, bo system ma wspierać rozwój większosci aby optymalizować system, geniusze nie są potrzebni w takiej ilości jak zwykli robole, dlatego wydaje mi się, że tak jest
logika, ale tego w szkole nie uczą, przez co wydaje sie, że sie nauczyciel #!$%@? dla samego #!$%@?(choć
@ATAT-2: przecież reductio at absurdu to poprawna metoda argumentowania, która w przypadku porównania które użył @Kotouak jest jak najbardziej prawidłowe. I ma sens, a twoje "XD" nie jest odpowiedzią która go neguje. Moim zdaniem zachowanie belfra ze zdjęcia jest jak najbardziej szkodliwe, tak jak szkodliwe były zachowania żołnierzy Wehrmahtu i członków
Mirek czepiał się nauczycieli że wybierają takie a nie inne lektury i mu to brzydziło książki. Fajnie, ale ponownie - nauczyciel nie ma do wolności w wybieraniu książek i dlatego
I poczytaj jeszcze raz do czego się odnosisz bo wspomniany wcześniej Mirek porównał nauczycielki do żołnierzy wermahtu nie w nawiazaniu do zdjęcia a dlatego że każą czytać lektury wskazane przez ministra edukacji.
@dymek_: no zgadza sie tylko, że te dwa wyrażenia są niemal tożsame, przy czym słowo "zostało" jest szersze i mniej precyzyjne (nie mówi o tym, że teraz zostało tyle i tyle babeczek i ze chodzi o babeczki posiadane) tylko dziecko tego nie zrozumie, bo nauczyciel da uwage, powie ze tak sie robi zadania i tyle, nie powie o konsekwencji w
@ATAT-2: polecam też czytać moje
@Kotouak: ciekawe czy jakby wszystkich wysłać "przyuczyć"( ͡° ͜ʖ ͡°) do twojego fachu czy byłoby nadal tak fajnie( ͡° ͜ʖ ͡°)
I powyższe właśnie wywołało porównanie nauczycieli do ssmanōw bo 'jedni insridzu robią co im każą'