Wpis z mikrobloga

1.5 miesiąca bez palenia trawy (wcześniej paliłem codziennie przez kilka msc) i w sumie zszedł mi brainfog i tyle.

Od palenia zioła wkopałem się w zaległości w pracy, więc tyle że udało mi się to w miarę nadrobić.
Bo waliłem z rana kilka buchów a potem do #korpo i siedział tylko i gapiłem się w monitor bez pisania kodu #programowanie

A że nie jestem typowym programista to nie miałem ani code review ani nikt mi nie pilnował commitów na repo więc więc potem była ujnia jak wyszło że nic nie zrobiłem...

Motywacji nadal nie mam do niczego ani chęci do życia.
Do tego pogorszyło mi się zdrowie (zapalenia autoimmuno), albo to od stresu...

Miałem nowe podejście do #ssri, ale musiałem odstawić bo miałem takiego brainfoga że nie potrafiłem napisać linijki kodu w pracy (a piszę w jakieś proste skrypty w #python żadne cuda.

Do tego prawie uwalilem produkcyjny serwer #linux w pracy bo dałem rm -r / zamiast ./* Ale na szczęście chyba ok bo nie było sudo więc szybko anulowałem i nikt się nie skapnął
Albo to od stresu był ten brainfog...

Na dniach kupuję growkita z grzybami Golden teacher bo znajomy mówił że sobie mikrodozuje na depresję i chwalił...

#depresja #wykopjointclub #marihuana
#narkotykizawszespoko #grzyby
  • 15
  • Odpowiedz
@hydrocyfolumpus a ja i tak jestem już na wypowiedzeniu bo zmieniam pracę wkrótce.

Z tego co patrzyłem to wsyztsko działa.
A to są ogólnie serwy z Linuxami co używamy ich do robienia specjalnych obliczeń wewnątrz firmy i są odpięte od dostępu do neta

aktualizować ich nie wolno bo może coś przestać działać xd
  • Odpowiedz
@przegrywam_przez_miasto: Jaram od 15 lat, od 2 tylko vape i vapuje susz a nie jakies ekstrakty. Buchy cały dzien od rana, obecnie jestem software architect. Nie wiem, jakos brainfog jedynie byl przy jointach z tytoniem kiedyśtam. Odkad vapuje czyste ziółko motywacji jakos nie brakuje a i potrafie złapać ultrafocus czesto.
  • Odpowiedz