Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć,

pracuję w pewnej firmie od ponad roku. Z dniem 30.06. kończy mi się umowa na czas określony. Pracodawca w żadnej formie nie poinformował mnie (mailowo, pisemnie) o nowych warunkach zatrudnienia, mimo, że było ustalone słownie iż umowę przedłużam, ale nie wiadomo na jakich warunkach. Mam podpisaną lojalkę i bardzo dużą odpowiedzialność. Według mojej wiedzy, do 05.07. pracodawca nie ma możliwości wystawienia mi nowej umowy, gdyż osoba odpowiedzialna za temat przebywa na urlopie. Mam zaplanowaną delegację, w formie słownej, bez opłaconego biletu lub pobytu w hotelu, którą pewnie będę musiał pokryć z prywatnych środków, jeśli pojadę. Ma to być w przyszłym tygodniu. Do wykonania pracy potrzebuję zabrać tam komputer z wrażliwymi dla firmy danymi. Będą też niebezpieczne warunki. Czy w związku z powyższym powienienem zjawić się w pracy? Proszę serdecznie o opinię.
#pracbaza #praca #pytanie

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: piszesz do bezpośredniego przełożonego z dw do kadr/dyrektora zależy kogo masz na pokładzie, że nie masz umowy i bardzo prosisz o pilne załatwienie sprawy z uwagi na zaplanowany wyjazd służbowy. Na dzień 01.07 nie jesteś pracownikiem, więc możesz dodać że nie możesz korzystać ze sprzętu firmowego ponieważ zawiera on dane wrażliwe firmy. W skrócie: poinformuj dosadnie, ale bez poganiania i naciskania.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: ciekawy wątek. Koniec umowy to koniec umowy. Wg kodeksu pracy albo dostajesz swiadectwo pracy albo nowa umowa. W posredniaku i zus ci takiej pracy bez umowy nie policzą do stażu pracy. A licza co do dnia. Firmowy komp i wrażliwe dane to zdaje sie RODO. Daj znac jak, sie rozwiązało. W poniedzialek negocjuj, jako wolny czlowiek.
  • Odpowiedz
@MisterMinister: @WrzeCiOna @mirko_anonim