Chciałbym zacząć jakąś aktywność fizyczną. Wybór padł na basen i tu mam pytanie. Jestem kompletnym laikiem, więc nie wiem, ale czy samym regularnym pływaniem wypracuje lepszą sylwetkę i trochę mięśni ? Czy jednak do tego będzie potrzeba przerzucania żelastwa ?
@Mezomorfix: mówi o sylwetce, której nie uzyska pływając, zwłaszcza że pewnie będzie pływał rekreacyjnie może 2-3x w tygodniu, które w sylwetce mu właściwie nic nie zmienia - piszę to z niemal 100% pewnością. Dla normalnego człowieka zwykle droga do lepszej sylwetki jest jedna - siłownia i liczenie kcal.
@mirko_anonim: Jak będzie żarł to nie. Ale jeżeli zakładam że obecnie jest na 0 bilansie to przez dodatkowy wysiłek, nie zmieniając diety to raczej wyszczupleje.
@pp93 Myślę że jak będzie się przykładał te 3X w tygodniu i rzeczywiście będzie napieprzał baseny w te i z powrotem, robił swoje rekordy itp to taką jak na zdjęciu może osiągnąć
@Mezomorfix: a zdjęcie to pewnie jakiś profesjonalny pływak? Dodatkowo w sumie koleś jest chudy i właściwie nie imponuje sylwetka. Spędza też na basenie prawdopodobnie 10-20h tygodniowo robiąc przy tym jakieś treningi nakierowane na siłę? Nie zapominajmy też że trenuje pewnie od 10+ lat i dodatkowo ma gen do sportu, więc nawet nie trenując miałby lepszą sylwetkę niż OP. To jest błąd ludzi, którzy patrzą na sportowców. Po pierwsze te osoby
@mirko_anonim: pływanie jest chyba najbardziej przehypowaną aktywnością fizyczną, jak nie masz preferencji sportowych to siłownia da najlepszy efekt do włożonego czasu.
@mirko_anonim: Na pewno poprawisz wydolność oddechową i jeśli zachowasz porównywalną dietę, a dołożysz sporo wysikłku to możesz zrzucić kilka kilogramów.
Anonim (nie OP): > pływanie jest chyba najbardziej przehypowaną aktywnością fizyczną, jak nie masz preferencji sportowych to siłownia da najlepszy efekt do włożonego czasu.
Ja bym właśnie powiedział, że siłownia jest najbardziej przehype’owana?