Wpis z mikrobloga

✨️ Praca w wojsku po studiach IT – Czy warto?
Praca w wojsku po studiach IT.
Witam, jest tu ktoś kto poszedł do wojska po studiach IT? Jestem java developerem 8k w srednim miescie. 3 lata pracy i mgr inż. z informatyki. Nie są to najwyższe zarobki jak na to stanowisko jednak praca jest luźna i elastyczna. Nigdy nie interesowałem się informatyką, poszedłem w to tylko dla pieniędzy. Praca lekka i wygodna jednak nie satysfakcjonuje mnie wcale. Zawsze marzyłem o byciu żołnierzem/strażakiem. Ostatnio całkiem dobrze płacą w wojsku i zastanawiam się nad zmianą pracy jednak po tylu latach poświęconych na nauke szkoda zostać zwykłym szeregowym. Czy są tu osoby które przebranżowiły się z IT i mogą powiedzieć coś więcej? Jak wygląda możliwość ukończenia kursu oficerskiego i później pracy? Mimo że nie jestem fanatykiem informatyki to wydaje mi się że praca w wojskach obrony cyberprzestrzeni mogłaby być ciekawa w porównaniu do korporacyjnego pier$d0lenia.
#wojsko #wojskopolskie #programista15k #programowanie

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

🫶 Twoje wsparcie = dalszy rozwój projektu. Wspomóż projekt

• 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: do klikania w kąputer biorą tam tylko pociotków i kuzynów generałów. cała reszta na mięso armatnie. nie licz że dostaniesz się tam do wojsk obrony cyberprzestrzenii, choć jak mi nie wierzysz to możesz spróbować i się sam przekonać
  • Odpowiedz