Aktywne Wpisy

Clefairy +38
Tak widzę ludzi co mają ból d--y o brak gier na przestarzałych płytach - sfrustrowani 35-40 latkowie, którzy aby poczuć, że coś posiadają muszą to sobie wcisnąć na zapomnianą zakurzoną półkę.
Sam swego czasu kolekcjonowałem gry, ale po dłuższym czasie doszedłem do wniosku, że jest to bezsensowne. Do tych gier i tak się NIE WRACA, co najwyżej kupuje się za 30 zł na promocji odświeżoną wersję jakiejś produkcji i ogrywa na luzie na
Sam swego czasu kolekcjonowałem gry, ale po dłuższym czasie doszedłem do wniosku, że jest to bezsensowne. Do tych gier i tak się NIE WRACA, co najwyżej kupuje się za 30 zł na promocji odświeżoną wersję jakiejś produkcji i ogrywa na luzie na
źródło: 5851
Pobierz
Dusk_Forest77 +94
Gdyby ktoś z was jeszcze sądził ze ten typ nie jest idiotą xD
#nieruchomosci #gielda #mickpl #bekazprzegrywow #heheszki
#nieruchomosci #gielda #mickpl #bekazprzegrywow #heheszki
źródło: 1000030407
Pobierz

z uwagi na to ze obecnie jestem #programista15k ale stawiam, ze kiedys sie eldorado skonczy rozwazam
a) technik automatyk
b) technik elektryk
c) zaocznie budowa maszyn na jakims studia-online (ale to raczej odpada)
d) ??? - cos innego? Nie, nie wykonczeniowka
Pytanie brzmi: Co ma wiekszy sens, zeby to zrobic, i na razie odlozyc do szuflady, poki jeszcze mam eldorado, a jak bedzie lipa to wtedy JDG lub UoP?
Generalnie interesuje mnie wszystko co albo ma kable, albo wymaga wyciagniecia zestawu hany montany (#pdk) do naprawy - od podnoszenia glowicy w aucie, po sterowniki plc. a zawodowo to jestem PAN INZYNIER (xd) od pisania kodu.
Jak chodzi o technik elektryk to myslalem o JDG i swiadczeniu uslug dla os. prywatnych, jak chodzi o automatyka to nie wiem co myslalem, ale kiedys z ciekawosci patrzylem na programowanie PLC i podobalo mi sie to..
#praca #pracbaza #polska
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim