Wpis z mikrobloga

Siema mirki, usiadłem dziś 230kg i nawet wstałem. Waga około 119, aktualnie redukcja. Poprzedni rekord to 215 więc jestem zadowolony. Może ktoś oceni technikę? Do końca roku chciałbym w bandażach zrobić 300, albo chociaż się zbliżyć. Z bandażami ostatni rekord to 260, więc może jakoś da radę. Przy 220 lekko poleciałem do przodu i przy 230 jakoś to poprawiłem. Nie wiem czy za bardzo się pochyliłem czy co, ale widać, że sztanga się trochę przesunęła.

#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #trojboj i trochę #chwalesie #pokazforme
d.....4 - Siema mirki, usiadłem dziś 230kg i nawet wstałem. Waga około 119, aktualnie...
  • 17
@brtk122: dzięki! Jest tu pewnie kilku koksów bardziej doświadczonych, którzy dźwigają więcej. Ja tylko dźwigam, nie jestem od techniki, więc wszystkie rady wezmę pod uwagę.

@TIIIIIT: raczej nie. Cały czas raczej spięty i stabilny. Chyba że coś widać na filmiku a ja tego nie czuję? Bez bandaży tak jak na filmiku 230, bez pasa raczej nie mam zamiaru sprawdzać maksów.
@dniam4: IMO w #!$%@? energii tracisz na staniu i ustawianiu oddechu, materac bys zdazyl napompowac przed siadem ( ͡° ͜ʖ ͡°) ladne, konkretne wyjscia ze stojaka, nie marnujesz energii na ustawianie stop i calej pozycji, glebokosc jak trzeba, generalnie jest spoko. jakbym juz mial na sile sie do czegos #!$%@?, to odnosze wrazenie ze moglbys zwiekszyc stabilizacje (a zarazem dorzucic pare kg) przez lepsza/mocniejsza prace brzucha, w
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Karoleer: to pompowanie materaca to trochę taki mój rytuał. Wtedy ustawiam sobie nie tyle co oddech a ogólnie pozycję, skupiam się, #!$%@? się i w ogóle. Przed podejściem nie potrafię tego zrobić, a bez tego miałbym dużo gorsze siady. Właśnie wydaje mi się że przy ostatnim podejściu miałem lepszą stabilizację niż w poprzednich podejsciach. Chodzi o to że bardziej wstaję plecami? Brzuch to i tak ostatnio poprawiłem a to wstawanie plecami