Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki i Mirabele.
Ma ktoś z Was większe do czynienia z RODO?
No i NC+?

Dziś mnie zdenerwowali. Kilka razy reklamowałem sprzęt (uszkodzony rzeczywiście), gdzie problem stwarzało gubienie sygnału i ostatnio problem z HDCP.

Ale to nieważne. Po długim boju wymieniono dekoder (wczoraj), podłączyłem dysk i dostałem komunikat mniej więcej "Czy chcesz użyć dysku z nowym dekoderem, czy go sformatować".
Oczywiście chciałem zostawić nagrania, więc tak - a tu prosimy o kontakt z biurem.
No to telefon, a tu że nie da się...

Kutwa, wtorek i środa w czasie Ligi HDCP, dziś próba obejrzenia GP USA i nie mam możliwości....

Więc wkurzony, bo kończy się właśnie umowa mówię, żeby spie... ze swoimi telefonami i ofertami.
Na co oni, że to będzie kosztować 5zł miesięcznie więcej. 5 zł!!!!! (°°

Żarty żartami (zapłacę 100 za rezygnację dziś), ale czy przypadkiem w dobie opt-out, ochrony itd nie powinni oni przypadkiem zrobić zmian w cennikach i regulaminie? Czy przypadkiem nie powinni mnie cmoknąć za zero złotych, mimo że 2 lata temu powiedziałem "Ok, za 5zł mniej możecie dzwonić"?

Ech, jak ich jeszcze pogonić lub podkurzyć?|

Regards, thx za pomysły realne itd.
  • Odpowiedz