Wpis z mikrobloga

@Likenavy: kierowca zamiast po 7 minutach przyjechał po 20, bo stał przez kilka minut po akceptacji zlecenia i wgl przyjechał pod zły adres. Po tym jak wsiadłem do samochodu pytał jak ma jechac, bo nie zna wszystkich ulic w mieście xD a nawigacja złe pokazuje. Patrzyłem na nią przez cały czas i pokazywała dobrze, ale Janusz wiedział lepiej. A jak mu powiedziałem jak ma pojechać to gość powiedział, ze źle mu
@Czuowieg: XD weź to zgłoś bo trzeba mieć coś z deklem żeby tak robić. Kiedyś w bolcie jarałem szluga z ziomeczkiem ale elegancko zapytał czy mi nie przeszkadza i jak luz to sobie oboje zakurzymy.
@Raum: ten typ to totalna abstrakcja była, #!$%@? miał jak go kieruje, wwalił się w największe korki, mimo że nawigacja mu pokazuje, żeby jechał inaczej, ja krzyczę, żeby jechał inaczej, to ten udaje, że nie słyszy xD Oczywiście starszy pan z wąsem ( ͡° ͜ʖ ͡°). Wysyłam właśnie maila do nich, #!$%@?łem tam ładnie, więc liczę na zwrot hajsu i jakąś rekompensatę.
@Raum: Jak miałem z nimi sprawę do wyjaśnienia to pisałem na pomoc@free-now.com i tam szybko i sprawnie się z nimi dogadałem, udało się to na plus dla mnie rozstrzygnąć
Ja właśnie prowadzę dyskusje z supportem FreeNow w sprawie ostatniego przejazdu. W skrócie: Aplikacja podaje jedno auto przyjeżdża inne. Facet bez licencji, zamiast taksometru jakaś aplikacja z Google Play. Supportem FreeNow wysłał mi jakiegoś gotowca aby spadał na ryj. Ale im nie odpuszczę bo mam urlop
@Czuowieg: może koleś miał gorszy dzień :D albo to ktoś nowy, nie ma co od razu przekreślać całej firmy po jednym przypadku. Jakbym tak robił to już bym w ogóle z niczego nie korzystał.
@babooko: nawet jesli to powinien znać zasady, ze szluga w taksówce się nie pali. Jeździłem już nie raz uberami i innymi taxowkami i nigdy nic takiego się nie działo. A tutaj pierwszy raz i od razu coś takiego :/