Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
ELO, jest sprawa.

Chciałbym przejść na TRT. Mój endokrynolog nie chce mnie zapisać na taką terapię, bo jak powiedział "nie znam się na tym, nie miałem takich przypadków". Byłem leczony HCG i wtedy teść lekko ponad normę wyskoczył (ok 12) gdzie norma jest do 10, Endokrynolog sie przestraszył i przerwał. Nie ma w mojej okolicy innych endokrynologów, a jak są to jeszcze bardziej zacofani.

Pytanie jest takie:
Czy jest możliwość konsultacji online z jakimś endokrynologiem od TRT, który na podstawie badań i wywiadu mógłby przypisać mi TRT?

Mam już dosyć ciągłych badań i szukania przyczyn, bo trwa to już dobre 3 lata... Mała dawka teścia by załatwiła wszystko.

Mam 29 lat i tescia w dolnej normie, natural.
#mikrokoksy #mirkokoksy #zdrowie #endokrynologia #sterydy #silownia
  • 14
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Towarzysz_Pawulon: nie, bo nie chce się #!$%@?... wiem że zaraz by mnie kusiło by strzelić dawkę kulturystyczną i się zablokować zaraz, bo nie ogarniam tematu. Wolę być pod opieką specjalisty.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@crooger:

nie, bo nie chce się #!$%@?... wiem że zaraz by mnie kusiło by strzelić dawkę kulturystyczną i się zablokować zaraz, bo nie ogarniam tematu. Wolę być pod opieką specjalisty.


A tak, nie będzie Cię kusiło? ;)
  • Odpowiedz
@crooger: pakiet badań kilka stówek. Raczej standard. Ale to zależy od labu. Kashara nie raz pisał jaka to lista. Morfologia. Wątroba. Nerki. Hormony. Startowałem z poziomu 400- lekarze twierdzili ze norma i #!$%@? (cały czas trenowałem, nie byłem wtedy na redukcji)

Co do kosztów prowadzenia - zgłoś się do niego. Pakiet test, ia, hcg kosztuje ok 100/miech
  • Odpowiedz
@crooger: No i wiesz. #!$%@? się pare lat z tym. Nawet nie chodziło o sylwetkę. Ale samopoczucie/ libido było gowniane. Milion lekarzy, diet, #!$%@?. Gowno pomogło. 200 testa/ week i jestem innym człowiekiem
  • Odpowiedz