Wpis z mikrobloga

Witam, pisze w takiej dość nietypowej sprawie, może ktoś miał podobna sytuacje. Zakupiłem w marcu tego roku słuchawki AirPods Pro w sklepie Neonet - które jak się okazało po kilku miesiącach były podróbkami. Zwróciłem się do tego całego ich działu reklamacji w celu wyjaśnienia problemu jak i również prośby o zwrot pieniędzy/wymianę towaru na nowy. Jak się okazało kurier miał być na następny dzień i odebrać słuchawki po czym miały iść do magazynu w celu weryfikacji „usterki”. Równo po 2 tygodniach dostałem informacje ze towar jest w magazynie(w końcu). Dostałem zaraz po tym informacje ze towar zostanie oddany do serwisu w celu naprawienia usterki. Niestety musiałem się od tej ekspertyzy odwoływać - po kolejnym tygodniu w końcu dostałem odpowiedz ze słuchawki są jednak podrobione(ups) i ze ktoś się ze mna skontaktuje w celu ustalenia sposobu rozliczenia. Minęło 8 dni, specjalnie jeszcze dopytywałem w międzyczasie kiedy się ktoś ze mna w końcu skontaktuje, w końcu otrzymałem wiadomość ze nowy towar zostanie wysłany kurierem jak tylko będzie dostępny na magazynie. Minęło półtorej miesiąca od zgłoszenia tej reklamacji i ciągłego odbijania piłeczki. Szukając w internecie natknąłem się na bardzo podobne opinie co do tego sklepu. Pisze ta wiadomość żeby zapytać społeczności czy mieli podobne styczności i żeby (może) przestrzec co niektórych. #neonet #reklamacja #zalesie