Wpis z mikrobloga

o #!$%@?, ale z tym render distance, to serio przesadzili, tej. bez kitu, mapa z najwyższego punktu w grze - wydaje się być mała i bez żadnych kształtów i pomimo tego, że przegrałem w tę grę dużo godzin, to nigdy nie powiedziałbym, że z taką dużą odległością renderowania, będzie wyglądać aż tak śmiesznie. te mount chiliad wygląda przekomicznie.

#gta #gtasa
n1c3 - o #!$%@?, ale z tym render distance, to serio przesadzili, tej. bez kitu, mapa...

źródło: comment_1636984949wUZAyBXNkEtt42G5k9uaOu.jpg

Pobierz
  • 5
@n1c3: wgl też tak macie że przez ten gigantyczny zasięg widzenia wydaje się że hydra lata w #!$%@? wolniej czy to kwestia jakiejś zmiany w jej prędkości? Wydaje się jakby stała w miejscu
@n1c3: paradoksalnie gta z 2005r. lepiej oddawało fizykę oraz optykę. Zakładając że mapa GTA:SA miała 5km długości i szerokości to biorąc pod uwagę zaokrąglenie ziemi nie jest możliwe aby było widać z jednego punktu w LS było widać rzeczy po drugiej stronie mapy, nie mówiąc już o tym że powietrze też ogranicza widoczność czego chyba w tym gównie wgl nie zastosowano XD
@n1c3: #!$%@? z gry mgłę, która nie dość, że oszczędzała zasoby na ps2 i ówczesnych komputerach, to zgrabnie tworzyła iluzję ogromnego świata.

Ktoś nie podumał i uznał, że trzeba to wywalić i wymaksować odległość rysowania, bo przecież to potężny remaster, więc jak to tak mgła i doczytywanie mapy xD

Tak samo usunęli z GTA 3 ten zielonkawy filtr, a z San Andreas tą charakterystyczną pomarańczową aure, przez co gry zostały całkowicie