Aktywne Wpisy

chodźcie se zjemy cukierkuw to bendzie fajen piontek (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
czemstujcie sie
czemstujcie sie
źródło: images (80)
Pobierz
mirko_anonim +3
✨️ Czy 14 000 zł brutto to wystarczająca pensja w Krakowie? Ⓘ
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.