Wpis z mikrobloga

#takaprawda #pieniadze #nieruchomosci
Dostac mieszkanie na start to najwieksze ułatwienie w doroslosc. Zamiast 2-3k miesiecznie do wlasciciela mieszkania albo banku to na wlasne wydatki (odejmujac czynsz i rachunki) no i zeby dogonic taka osobe to inny ktory ma kredyt/ najem musi zarabiac wlasnie te kilka tysiecy wiecej.
  • 76
  • Odpowiedz
@Tiab: to prawda, ja mogę nawet za minimalną robić, a żyję na wyższym poziomie niż korposzczurki, a tak się składa, że zarabiam (o ile pracuję xD ) i tak więcej od nich, a to dlatego, że narobiłem sobie kursów i szkoleń za kasę, którą bym wydawał na najem xD Ale na pocieszenie dodam, że mam krzywy ryj i 170, więc i tak jestem przegrywem
  • Odpowiedz
  • 632
@Tiab Zapomniałaś dodać, że to przede wszystkim ogromny komfort psychiczny, brak ciśnienia, że jak coś nie wyjdzie, to nie masz na czynsz czy na ratę kredytu, więc możesz stracić lokum. Brak sznura w postaci kredytu, większą niezależność i swoboda, możliwość szybszej nauki bycia dorosłym i odpowiedzialnym, czy budowanie relacji z partnerem. To po prostu ogromna przewaga i ułatwienie. Niestety wiele osób, które tak miało nie rozumie tego, albo świadomie nie chce tego
  • Odpowiedz
@Tiab: Ziomek dostal od rodzicow mieszkanie 3 pokojowe w bardzo komfortowej lokalizacji Wroclawia majac 25 lat. To bylo dobre 10 lat temu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niedawno kupil kolejne bo zarabia duzo i nie ma co robic z kasa. Ja do 27r zycia wynajmowalem. Na fejsie widze go czesto na wakacjach wcale nie tanich miejscach.
  • Odpowiedz
@Tiab: zależy też jakie mieszkanie bo jak dostaniesz ruderę nie do życia, w którą trzeba wpakować ponad 150k żeby to jakkolwiek wyglądało i w słabej lokalizacji to już chyba lepiej to sprzedać w #!$%@? niż użerać się z remontem przez rok tego wszystkiego bo szkoda też tracić nerwy i pieniądze na generalkę mieszkania, która podniesie ogólną wartość z 50-60k
  • Odpowiedz