Aktywne Wpisy
423frewq4f23 +44
przegryw_over30 +49
Często na tagu pojawia się opinia jakoby jazda na tirach była dobrą opcją dla przegrywa. Zawsze mam wtedy niezły ubaw. Przecież to jest praca dla pewnych siebie, dynamicznych sebków, a nie dla spierdoxa, który pewnie nawet do najbliższego wojewódzkiego bałby się pojechać (zakładając, że w ogóle ma prawko).
#przegryw
#przegryw
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zapytałem kiedyś:
Mirki wypowiedzieli się:
@groman43:
@arysto2011:
Wracam z tematem, bo siedząc w pociągu w Warszawie Zachodniej nie miałem zasięgu sieci komórkowej... Wystarczyło wsiąść do pociągu. Zatem wytłumaczenia Mirków opisują tylko jakiś skrawek rzeczywistości (to znaczy, jeśli serio-serio gdzieś nie ma zasięgu, ale ja tam zasięg mam nawet stawiając pierwsze kroki w Tatrzańskim Parku Narodowym).
Chętnie zapoznam się z tym ważniejszym powodem zrywania sieci, który jest clue problemu.
Czy może jest to związane z zasilaniem przez sieć trakcyjną? Na przykład, może wytwarzane jest pole elektromagnetyczne, które tłumi / zaburza fale elektromagnetyczne z zewnątrz?
Może być, wypadkowe.
1. Fakt, że Ty nie masz zasięgu, nie oznacza automatycznie że inni użytkownicy dookoła nie mają zasięgu. Różni operatorzy mogą mieć różny zasięg w w tym samym miejscu.
2. Nie jestem ekspertem, ale chyba sieci trakcyjne są zasilane napięciem stałym 3kV. Więc sama sieć nie może generować zakłóceń (do tego jest potrzebne AC, a nie DC). Natomiast w pociągu jest pewnie wystarczająco dużo falowników i innych cudów, które mogą
@groman43: pociąg jak każde inne urządzenie nie może tak syfić w eterze, żeby zakłócać pracę innych systemów. Musi się mieścić w dopuszczalnych normach emisji. Zwłaszcza, że pasma komórkowe to nie darmocha i operatorzy słono