Wpis z mikrobloga

Autko odebrane z salonu detailingu. Poprzednim razem była nakładana folia ochronna ppf nowej generacji na full front (maska, zderzak przedni, nadkola przednie) oraz wnęki klamek + próg bagażnika, nawoskowanie auta 3900.

Tym razem weszła za 5 klocków folia na: dach, obudowę lusterek, 4 x drzwi, progi od wewnątrz (na zewnątrz jest już baranek) + gratisowo: niewidzialna wycieraczka, roczna ceramika na jeszcze niepowleczone folią elementy, wysprzątanie auta

Jeszcze w tym półroczu dokańczam tył - całość co się da będzie obwinięta folią ochronną + elementy co się nie wrappuje np. zewnątrz klamek zostanie potraktowane powłoką grafenową 5-letnią (10H).

Drugie foto w kom.

#autodetailing #detailing #wrapping #lakiernictwo #samochody #motoryzacja #chwalesie #skoda #fabia
Adamfabiarz - Autko odebrane z salonu detailingu. Poprzednim razem była nakładana fol...

źródło: 20240212_092850

Pobierz
  • 75
  • Odpowiedz
Na rynku za 5 lat będzie warty z 40 000 zł. Ale dla mnie nie ma to znaczenia, bo nie mam zamiaru wystawiać na sprzedaż.


@Adamfabiarz: Chodzi mi o to, że z takim podejściem władujesz w to auto tyle, że mniej byś wydał zajeżdżając te i kupując następne.
Jeszcze gdyby to był jakiś bardziej unikatowy samochód a nie dosłownie nazwyklejszy jaki jest, to może byłby w tym cień sensu.
  • Odpowiedz
@moskal888: porównujesz dobijanie nieśmiertelnej, zaprojektowanej pod niezniższczalność, przewymiarowanej konstrukcji do urojeń OPa o długich przebiegach na małym silniku zasilanym suchym paliwem, z małą ilością oleju silnikowego, którego trzeba butować do podłogi żeby wyprzedzić ciężarówkę. To tak nie działa, są silniki i silniki
  • Odpowiedz
Bo: jak dbasz, tak masz. A ja to auto zamierzam trzymać kilkanaście lat.


@Adamfabiarz: Za 5 lat to już będzie ruda go żarła, a silnik będzie na ostatnich siłach. Ta Skoda nie widziała ocynku ani porządnej ochrony antykorozyjnej w profilach, a silnik o tak malutkiej mocy ciągle pracuje bardzo wysilony co powoduje przyśpieszone zużycie.
  • Odpowiedz
@ArekMaupa akurat w 1.0 i 1.2 TSI (nie wiem jaki ma OP) na tych trzech cylinderkach ibpasku to prędzej padnie skrzynia niż silnik. Przedstawiciele i taksówkarze robili tym na spokojnie po 700-800k km i padała skrzynia biegów. Wystarczy tylko olej zmieniać co 10-12k km.

@KwadratF1 jak wyżej.
  • Odpowiedz