Aktywne Wpisy

ChlopoRobotnik2137 +104
Właśnie jadę busem do Truckee gdzie wejdę ponownie na szlak. Trochę odpocząłem w tym Sacramento ale miasto mi się nie podobało . Ilość bezdomnych, obłąkanych i nieporadnych ludzi jest przerażająca . Nie czułem się tam zbyt komfortowo . Większość czasu spędziłem w hotelu nic nie robiąc no i byłem pobiegać sobie też. Zmieniło to też moje nastawienie do dużych miast i w zasadzie nie chce ich już odwiedzać .Osiągnęłam cel chęci powrotu
źródło: image_picker_C80F870C-E845-4B6B-9CA3-F4F085B1386C-74432-0000063978E23B11
Pobierz
Nighthuntero +68
źródło: 1000028654
Pobierz

Mam propozycję w korpo awansu na wyższe stanowisko kierownicze ale warunkiem jest przejście z #b2b na #uop. Obecnie jestem #programista30k i na rękę po podatkach i zusach zostaje mi 26k . Szef (ktorego bardzo lubie i ktory bardzo mnie "ciagnie" w gore) powiedział, że generalnie raczej nie dostanę tyle na UoP netto bo to zupełnie inne koszty dla pracodawcy, musiałbym z 50k dostać brutto, czyli awans by oznaczał jednak zmniejszenie zarobków. Pytanie do #programista15k #programista25k, mieliście podobne sytuacje w Waszych karierach? Jakbyście do tego podeszli? Nie ukrywam, że nie pracuję dla misji a dla kasy, wiem że robię zajebiste rzeczy ale cenię sobię też ten spokój i brak większej odpowiedzialności za innych ludzi. Z drugiej strony oczywiście w dłuższej perspektywie miałbym szanse na kolejne awanse ale to pewnie perspektywa lat i nie wiem kiedy wróciłbym do zarobków które mam obecnie.
#pracait
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
Brac awans?
Potem weźmiesz inna robotę za jeszcze wyższa stawke na tym nowym stanowisku na b2b
@mirko_anonim: olał temat. To ich "głupi" wymóg i nie ma sensu, żebyś w jakikolwiek sposób próbował to racjonalizować
@Saly: w dużym korpo presja w IT? LOL