Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#silownia #mikrokoksy

tldr. Mam 10 sztuk Omnadrenu 250 i chciałbym zrobić na tym mini cykl, ale mam kilka wątpliwości i potrzebuję porady.

- Ćwiczę od roku, głównie w domu przy użyciu ciężaru własnego ciała (pompki, podciągania, brzuszki, itp.).
- 185 cm, 68 kg i jestem szczupły, nie wiem dokładnie jaki BF, ale raczej niski.
- Moim celem jest zwiększenie masy mięśniowej.

- Myślałem o cyklu 10 tygodni (1 ampułka na tydzień), ale nie jestem pewien, czy to wystarczająco długi okres na zauważalne przyrosty.
- Nie mam zaplanowanego PCT – liczyłem, że przy tak krótkim cyklu ryzyko zawirowań hormonalnych będzie niewielkie. W razie problemów rozważam konsultację z lekarzem.
- Rok temu brałem Omnadren przepisany przez lekarza na zwiększenie poziomu testosteronu, ale nie był to cykl pod kątem treningowym.
- Trening opieram na ćwiczeniach z masą własnego ciała, więc zastanawiam się, czy to w ogóle ma sens w kontekście przyrostów na Omnadrenie, czy skuteczniej byłoby dodać trening siłowy z obciążeniami.

Zdaję sobie sprawę z możliwych skutków ubocznych i ryzyka zdrowotnego, ale liczę, że krótki cykl i niska dawka będą miały minimalny wpływ.

Czy macie jakieś sugestie co do cyklu albo samego treningu, żeby to miało ręce i nogi? Z góry dzięki za wszelkie rady!

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @DrGreen_2
Pewnie że nie muszę, ale mam taką możliwość, stąd powyższe rozważania czy nie przyśpieszy to budowania masy

Michę mam raczej dobrze dobraną, z kalorii wychodzi że jest na plus, chociaż ciężko mi określić spalanie podczas treningu

Nad ciężarami się zastanawiam, ale z miejscem jest ciężko więc skłaniam się raczej ku
  • Odpowiedz
@mirko_anonim:
Prosta zasada:
Najpierw dieta i trening
Potem suplementacja