Aktywne Wpisy

AXSIS +1
#gielda
Zamykasz wszystkie swoje obecne pozycje i możesz wybrać tylko jedną firmę, w którą włożysz cały kapitał. Która i dlaczego?
Zamykasz wszystkie swoje obecne pozycje i możesz wybrać tylko jedną firmę, w którą włożysz cały kapitał. Która i dlaczego?

MinisterKoryto +33
Najbardziej absurdalną rzeczą jaka się dzieje w piłce obecnie, to wystrzał formy Norwegów, Bodo za chwilę w ćwierćfinale LM z praktycznie samymi Norwegami, przecież chłopy jak się poukładają w reprze to rozjadą mistrzostwa XD
A jeszcze nie tak dawno Norwegia to była ekipa do klepania punktów xD
#mecz #pilkanozna
A jeszcze nie tak dawno Norwegia to była ekipa do klepania punktów xD
#mecz #pilkanozna

Hej Mirki i Mirabelki,
potrzebuję trochę Waszej opinii i doświadczenia.
Obecnie pracuję jako ekspert techniczny oraz koordynuję działania zespołu deweloperów oraz analityków biznesowych/funkcjonalnych. W firmie pojawiła się oferta na wyższe, managerskie stanowisko (Delivery Manager), w którym oprócz koordynacji dochodziłoby też zarządzanie budżetem i pełna odpowiedzialność za delivery projektu od strony IT.
Czuję, że spełniam wymagania, mam też spore doświadczenie w obecnej roli, ale to byłby dla mnie zupełnie nowy poziom odpowiedzialności. Nie ukrywam – trochę się boję, że sobie nie poradzę. Z drugiej strony, taka okazja nie trafia się codziennie.
Pytanie do Was:
Czy ktoś z Was aplikował kiedyś na wyższe stanowisko z większym zakresem obowiązków?
Żałujecie decyzji czy wręcz przeciwnie – była to najlepsza rzecz, jaka mogła się wydarzyć w karierze?
Planuję zaaplikować w przyszłym tygodniu, ale jeszcze się waham.
Jakie były Wasze doświadczenia przy takim przeskoku?
#pracbaza #kariera #it #programowanie #korposwiat #praca #zarobki
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: digitallord