Aktywne Wpisy
fux0cit +8
poznawanie kobiet po 30 be like XD p------e to zostaje singlem, pojade do jakiegos klasztoru w Gruzji i bede wypiekal chleb jako mnich, to ma wiecej sensu niz pisanie z kimkolwiek #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
edit: wiem, ze nocna ale niech wiesc sie niesie
edit: wiem, ze nocna ale niech wiesc sie niesie
źródło: IMG_1943
Pobierz
Na tym tagu jest wiele pytań o polecane dystrybucje Linuksa. Sprawdźmy, jaka dystrybucja jest najpopularniejsza na tym tagu.
#linux
#linux
Jakich dystrybucji Linuksa używacie?
- Debian 10.8% (4)
- Ubuntu 21.6% (8)
- Fedora 8.1% (3)
- Mint 16.2% (6)
- CachyOS 8.1% (3)
- Manjaro 2.7% (1)
- Arch 16.2% (6)
- Zorin 2.7% (1)
- Pop!_os 2.7% (1)
- Inna - w komentarzu 10.8% (4)

Czy korzystanie z publicznego wifi jest bezpieczne? Już nawet nie mówię o korzystaniu z apki bankowej ale naoglądałem się tyle na youtube ciekawostek i newsów ze świata cyberbezpieczeństwa że już mam paranoje xD. Nie znam się na #it ale dziwnie się czuje gdy muszę się połączyć na publicznym wifi bo mam obawy że coś może czytać albo kontrolować mój telefon? Ewentualnie jak wejdę na messenger czy gmail to że ktoś może czytać czy przechwytywać coś. Jest tu jakiś ekspert?
#cybersecurity #internet #cyberbezpieczenstwo #telefony #informatyka #programista15k #sieci #komputery
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta
👉 Z Twoją pomocą możemy działać dalej! Wspomóż projekt
ogolnie lepiej nie korzystac, ruch najwazniejszy jest szyfrowany, reszte olac
Tak różnie.
Dużo zrobiono, żeby utrudnić przestępcom robotę w publicznych sieciach, np prawie cały ruch do stron internetowych jest szyfrowany, rzadko się trafiają strony bez szyfrowania.