Wpis z mikrobloga

✨️ Dramatyczna sytuacja w Bieszczadach: zamknięcie szpitala w Lesku
Hej mirki i mirabelki, piszę do was z anonima. Mam dość sytuacji w Bieszczadach. Mamy wysokie bezrobocie, brak perspektyw normalnego życia. Niby zawsze można się spakować i wyjechać ale drzew po 50 się nie przesadza, tym bardziej jak mają w tym miejscu swój kąt i żyją w nim całe swoje istnienie. Dzieje się źle i szpital w Lesku zostanie zamknięty, stracę pracę, a za tym możliwość funkcjonowania. Mimo walki pracownicy łącznie ze mną (ok 135 osób) zostaną prawdopodobnie zwolnieni (jestem pielęgniarką więc nie zarabiam lekarskich kokosów), w ościennych miastach złapanie pracy w zawodzie będzie graniczyło z cudem. Nasz szpital nie wypłaca pensji zgodnie z siatką płac, zadłużenie wystrzeliło w kosmos. Ludzie co się dzieje z tym krajem, czemu wracamy do tego co było ponad 20 lat temu. Czuję, że jestem w kropce...temat wygasił się medialnie, a ministerstwo nijak nie chce nam pomóc. Bieszczady jako region wymrze, bo w razie wypadku nikt wam nie pomoże.
Dyrektor już postanowił nas zamknąć. Nadal po cichu liczymy na cud ale z każdym dniem nadzieje umierają. Szkoda, że materiał z kanału Zero nie zadziałał, długo liczyliśmy na siłę Internetu i mediów, bo sami jesteśmy bezsilni.

Szpital w Lesku zostanie zamknięty

#szpital
#sluzbazdrowia
#lesko
#polska
#wydarzenia
#zdrowie
#nfz

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

💚 Dzięki Twojej dotacji możemy utrzymać projekt i wprowadzać nowe funkcje! Wspomóż projekt

• 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Super że nie podoba Ci się że twój szpital zamykają szkoda że nie podajesz żadnego rozwiazania jak go finansować.