Ostatnio przy kręceniu kierownicą podczas parkowania/wyjeżdżaniu z parkingu (generalnie dużo kręcenia + niska prędkości) słyszę tarcie, jakby kawałek metalu jeździł po innym metalu, raczej wykluczam, że to obracające się opony.
Przy wyższych prędkościach (skręcanie podczas normalnej jazdy) tego nie ma, albo jest na tyle ciche, że nie słychać. Z prowadzeniem auta, zwrotnością itd. nie mam żadnych problemów. Ktoś coś co to może być? I jak szybko się tym bardziej zainteresować?
Model: Astra
Przy wyższych prędkościach (skręcanie podczas normalnej jazdy) tego nie ma, albo jest na tyle ciche, że nie słychać. Z prowadzeniem auta, zwrotnością itd. nie mam żadnych problemów. Ktoś coś co to może być? I jak szybko się tym bardziej zainteresować?
Model: Astra
Ale mnie to już wk..ia. 2 lata nauki #programowanie setki zrobionych projektów i koło 2k h klepania. 2-3h codziennie. A pracodawcy na nie, bo musisz mieć co najmniej 2 lata doświadczenia komercyjnego. Popytałem się na forach jak wyglądają umiejętności tych "seniorów".
Od analityków danych, bo java devow.
Wszyscy jak jeden maz pisali, ze nawet inzynierzy z okolo 7 letnim stazem popelniaja podstawowe bledy, na ktorych odsialiby juniorow.
A sa