Wpis z mikrobloga

@bred_one: mam, używam już 2 lata i nie potwierdzam objawów o których pisze kolega @patrol798. Od czasu premiery wyszło juz kilkanaście aktualizacji oprogramowania, obecnie masz nawet dostępne Galileo. Na baterię też nie mogę narzekać, przy oszczędnym zapisie danych wystarcza na kilkanaście godzin aktywności. A w normalnym użytkowaniu ładuję mniej więcej raz na tydzień. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego zegarka.
@bred_one: Czyli potwierdziły się moje przypuszczenia. Długo na szczęście go nie miałem. Kilka osób na forum narzekało na GPS w nim, ale niewiele stąd podejrzewałem, że coś jest nie tak.
@bred_one: Mam Fenix 5 plus sapphire od ponad roku i odczyty gps są średnie, według mnie dużo lepsze odczyty były w plastikowym garmin forerunner 230, którego używałem około półtora roku... Problemów ze złapaniem fixa nie miałem. Co do baterii to chyba jakiś słaby egzemplarz trafiłem, bo potrafi 1/4 baterii zjeść na godzinnym treningu, bez muzyki. U znajomego Fenix 5 osiąga lepsze czasy działania, także możliwe że z moim jest coś nie
@bred_one Ja mam zwykłego 5 i jestem z niego zadowolony. GPS dość dokładny, bateria trzyma tyle ile deklaruje producent. Ja ładuję średnio raz w tygodniu, spokojnie starcza na ok. 10h aktywności z GPS i do tego jako zegarek bez GPS
@bred_one: mam fenixa 5 z szafirem. Bateria jest mega, gps sredni. Gsrmin od zawsze mial (i nadal ma problem z gpsami) fenix ma najgorzej z racji metalowej obudowy. W treningach biegowych to mi nie przeszkadza, w chodzeniu po gorach tez nie, irytuje mnie ta nie dokladnosc na zawodach.Przy pol maratonie rozbieznosc w odleglosci jest spora, zawsze pozniej recznie musze korygowac odleglosc. Mimo tego nie zmienie go na innego;)
@bred_one Mam zwyklego fenix 5. GPS w centrum miasta trochę świruje, potrafi coś "dorysowac", na 10km jakies 200-400 metrow. W lesie dziala super. Bateria jest MEGA! Przyklad: wczoraj wieczorem naladowalem na 100% (na noc byl juz na reku), rano robilem dlugi bieg (ponad 8 godzin na gps), obecnie pokazuje, ze ma jeszcze 56% baterii.
Ogromna zaleta to serwis. Garmin ma serwis u nas i ma bardzo dobre opinie (czesto wymieniaja zegarki, zamiast
@bred_one: U mnie też wszystkie trzy przyciski są takie same. Szkoda, że tak zacząłeś przygodę - mam nadzieję, że szybko uda się to rozwiązać.
Dzwoń do sklepu i zgłoś to do nich. Zadzwoniłbym też do serwisu Garmina i zapytał czy szybciej to załatwisz przez sklep czy przez ich serwis.
Skłaniałbym się jednak do rękojmi przez sklep - dostałem uszkodzony towar, więc odsyłasz i czekasz na wymianę. Jeżeli będą robić jakiekolwiek problemy
@chuckd: juz do nich napisalem, ten przycisk w ogole sie nie trzyma i jestem w stanie go po prostu wyciagnac delikatnym pociagnieciem... ufam garminowi i mam nadzieje ze szybko dostane nowy w pelni sprawny ezgemplarz.
@bred_one nie znam szczegółów, ale nie możesz przez Garmina robić reklamacji? Wielu Mirków oddawało jakiś sprzęt przez Garmin i bardzo byki zadowoleni. Ja dla przykładu oddawałem pas chyba 2 dni przed końce 2letniej gwarancji i przysłali mi nową sztukę.