Aktywne Wpisy

wscieklykabanos +198
źródło: HEr4OynWwAAsJVr
Pobierz
Wilkbardzonijaki +266
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Skopiuj link
Skopiuj link
źródło: HEr4OynWwAAsJVr
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
W dużym skrócie - od kilku miesięcy dostrzegam u siebie andhedonię, tj. praktycznie nic nie sprawia mi przyjemności, a wszystko wydaje się być szare. Dotyczy to oczywiście także rzeczy, które zawsze sprawiały mi przyjemność, jak hobby, któremu byłem zawsze oddany i towarzyszyła mi dziecięca radość i entuzjazm. Ja ogólnie byłem zawsze bardzo stonowany (introwertyk) i z usposobieniem ponuraka na pierwszy rzut oka, ale zawsze byłem też zmotywowany, ciekawy świata i chętny do rozwoju. A teraz mi się kompletnie nic nie chce robić, wszystko jest mi obojętne.
Ogólnie osoby trzecie nie zauważyłyby, że coś nie tak, bo normalnie się uśmiecham przy nich i zachowuję tak jak zawsze. Jestem też profesjonalistą, więc np. w pracy wszystko dowożę na takim poziomie co zawsze, ale po prostu entuzjazmu 0 i robię jak za karę. Nie nazwałbym tego wypaleniem, bo nadal uważam, że zajmuję się fajnymi rzeczami, po prostu mnie nie cieszą. Podobnie, jak i żadne inne. Teraz mam trochę więcej wolnego czasu i mega się jarałem, bo całe życie na to czekałem. W końcu czas na hobby, na rozwój, na rzeczy, na które nie miałem nigdy czasu, podróże... A jak przyszło co do czego, to kompletnie nic mi się nie chce i tracę czas. Zmuszam się czasem do robienia ciekawych rzeczy i niby fajnie, ale to nie to, coś się zmieniło.