✨️ Obserwuj #mirkoanonim Jestem po bootcampie programistycznym. Myślałem, że mając papierek pracodawcy będą się bić. I co? To jakaś ściema z tą pracą w IT. Na juniora są wymagania wyższe niż na seniora. O to tu chodzi w tej IT? 15k? Większej ściemy na oczy nie widziałem. Nikt tyle z moich znajomych którzy pracują w IT nie zarabia. Niech sobie szukają pracodawcy seniorów i płacą tyle co juniorowi. Ja pracuję na budowie i zarabiam pieniądze. A Ci co się dają nabrać na to IT i wielkie pieniądze oraz praca... szkoda dyskutować. Wszystko to ściema.
@mirko_anonim: aktualnie lepiej poświecić te 2-3 lata i poprawić maturę i dostać się na medycynę, mieć stabilny zawód niż jako taki programista Java być pomiatanych w korpo i robić pod presją bo deadline za 15k, długo tez tak się nie pociągnie to tez kolejna kwestia
@exori_vis: o 10 lat za późno, teraz jak otworzono z 12 nowych uczelni/ wydziałów lekarskiego to za 5-8 lat już będze wysyp ludzi. Uczy się rekord ludzi a będzie jeszcze więcej:
że w roku akademickim 2023/2024 uczelnie mające uprawnienia do prowadzenia studiów na tych kierunkach przygotowały łącznie 11 142 miejsca - 9804 na kierunku lekarskim i 1338 na kierunku lekarsko-dentystycznym.
gdzieś słyszałem, że docelowo chcą mieć 13-15k miejsc co roku na lekarzy
@exori_vis: Nie rozumiem jak można kogoś zmusić do pracy pod presją. W sensie no masz 2 tygodnie żeby dowieźc no i nie dowiozłeś ojej co się stało? Wskaźniki wydajności ci się popsują, ojej, jak to przeżyjesz? No mniej więcej tak jak przeżyłeś poranną kupę - trochę śmierdzi ale takie życie.
@PorcelanowyLis: Wtedy wkracza lekka nagana od managerów/scrum masterów że nie spełniasz "Sprint Commitment" i zacznie mówić że nie jesteś reliable. Nikt o tym nie mówi, ale oni się wkurzają jak nie dowieziesz, bo często wszystko jest spięte na styk.