Wpis z mikrobloga

✨️ Jak zdobyć serce dziewczyny z siłowni?
Podobna mi się dziewczyna pracująca w recepcji na siłowni. Próbuje z nią smalltalku typu zgaduje o zajęcia z samoobrony i pytam czy była. Mówię jej "siema" gdy wchodzę i "na razie" przy wychodzeniu. Wydaje mi się, że zaproszenie na randkę podczas pracy jest nietaktowne. Dziewczyny pewnie to widzą gdy podobają się chłopakowi, ja nie mam doświadczenia i dużo autystycznych cech przez co bardziej się boję spróbować umówić z nią. Podczas obsługi mnie nie była opryskliwa, odpowiada pełnymi zdaniami. Ostatnio ją widziałem podczas treningu, ale była z trenerem też głupio mi było podejść zagadać a po się nie minęliśmy. Chyba czuła, że zetknąłem na nią kilka razy.
Nie wiem co robić, chciałbym chociaż spróbować nawiązać z nią relację.
#mikrokoksy #silownia #podrywajzwykopem #tinder #rozowepaski

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Dipolarny

🫶 Twoje wsparcie = dalszy rozwój projektu. Wspomóż projekt

• 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: pytasz ją o to, co w chodzi w zakres jej obowiązków w pracy i liczysz na co, że pójdziecie się grzmocić? XD

Weź zagadaj normalnie jak człowiek i ją zaproś na kawę.
  • Odpowiedz
odczas obsługi mnie nie była opryskliwa, odpowiada pełnymi zdaniami.

@mirko_anonim: Nie dopowiadaj sobie - jest w pracy, dlatego stara się być miła i odpowiadać na pytania. Jeśli nie dała ci żadnych innych sygnałów, nie adoruj jej w miejscu pracy, bo najpewniej dostaniesz kosza (choćby z uwagi na obecność kamer) ;)
  • Odpowiedz