Aktywne Wpisy

Kempes +260
#majtczak #heheszki #motoryzacja
Nie wspominając o zdrowym rozsądku to z fizyką się nie wygra (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
Nie wspominając o zdrowym rozsądku to z fizyką się nie wygra (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
źródło: 1000078433
Pobierz
Schwarzfahrer +57
Na rynku pracy w moim powiatowym jest taka sama lipa jak na rynku matrymonialnym.
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu

#psychologia #polska #szkola #polskisystemedukacji #fobie #fobia #demografia
Wiecie co ostatnio zauważyłem?
Zauważyłem że ludzie z zagranicy normalnie mają aktywności w tygodniu i np. w środę czy czwartek potrafią się bawić wieczorami pomimo tego że idą jutro do pracy, zachowują luzik jakby jutra nie było, a w polsce w tygodniu odbywa się typowa stypa i oczekiwanie na wielki piątek albo sobotę, a potem się okazuje że w piątek i w sobotę nic nie wychodzi bo człowiek jest tak zmęczony że nie daje rady się cieszyć bo ciało dogorywa.
Jestem przekonany że swoje palce maczał w tym system edukacji, sam doskonale pamiętam jaki to był horror bo zawsze z tyłu głowy była jakaś klasówka, kartkówka albo zadanie domowe które gnębiło i niszczyło cały wolny czas, a już nie wspominając jak miało się duże zaległości.
Nawet do tej pory takie zassssrane lęki potrafią wyjść czasami które psują teraźniejszość.