Wpis z mikrobloga

@InnychNieBylo: no ja bym go nie kupil, bo jak widze co #!$%@? wlasciciele e90 (e60 tez) na ulicy, to mi sie robi niedobrze i nie chcialbym byc kojarzony z tymi ludzmi. Czarny przedlift w #!$%@? wersji silnikowej to praktycznie gwarancja idiotyzmu na drodze. Generacji e46 jakos udalo sie ominac to zjawisko, owszem czasem sie znajdzie jakis wariat ale generalnie kulturka, pewnie dlatego ze duzo dresow po zajezdzeniu e36 przesiadlo sie na
@IlluminateEliminate: e46 to teraz typowy burakowóz, jak e36 z 3 lata temu. E36 staje się klasykiem, niektóre można już rejestrować na żółte tablice. Graty w e36 juz powoli zadomowiają się na złomowiskach i etykietę burakowozu przejmuje dzielnie E46. Na e90 jeszcze typowego dresa nie stać.
@InnychNieBylo: Kupuj śmiało, jedno najładniejszych BMW moim zdaniem. Znajdź tylko jakąś benzynę 6 cylindrową, po lifcie 2.5 192KM powinno wystarczyć, model 323i 172KM też podobno daje radę. Jedyny problem to kwota jaką chcesz przeznaczyć na takie auto, myślę że na zadbaną sztukę koło 25k zł będzie trzeba wyłożyć ;) No i sprawdź ją dobrze, prześwietl VIN itp, weź miernik lakieru, jak ja takiej szukałem to po samym VINie odrzuciłem conajmniej 5
no ja bym go nie kupil, bo jak widze co #!$%@? wlasciciele e90 (e60 tez) na ulicy, to mi sie robi niedobrze i nie chcialbym byc kojarzony z tymi ludzmi.


@IlluminateEliminate: Chyba tylko w przypadku tej marki ludzie cos takiego wypisują. Tylko w bmw ludzie #!$%@?ą...?
@sid03: tak...po samych zdjęciach wychodzi masa anglików lub rozbitków, a po VIN to już kwestia wyposażenia czy odpowiada czy nic nie było modzone za bardzo.
@yoda90: prawda, i dowiesz się jakie były naprawy i przy jakich przebiegach. Prześwietlałem kiedyś naprawdę super egzemplarz, kolor ciemny brąz albo jakiś grafit, ładne felgi, jasna skóra, m pakiet, z końca produkcji i przebieg, uwaga- 142 000 km xD mam znajomego w BMW więc historię auta miałem na telefon, okazało się, że ktoś tam wymieniał kompletne sprzęgło z dwumasem 3 razy do 100 000 a ten przebieg natłukł w 3-4 lata,
@InnychNieBylo: Jasne że warto, tylko trzeba znaleźć dobrą sztukę. Jak jest naprawdę zadbana, to potem się nie pozbędziesz tego. Powoli staje się klasykiem, a ma wszystkie właściwości współczesnego auta... plus dużo więcej.