Wpis z mikrobloga

#gamedev Mirki Pomóżcie moja siostra chce rozwijać się w kierunku Concept art w gamedev. Rysunek, malarstwo, digotal paintimg ma perfect - skończona dzienna architektura na UW, photoshop perfect, uczy ludzi rysunku, Digital Painting. Ma trochę doświadczenia z konceptami w filmie i reklamie. Skleja portfolio i chce startować na staz czy tam praktyki do jednego z producentów gier. Chciałbym kupić jej książkę pod choinkę która pozwoli spojrzeć na Gamedev tak ogólnie i dać jej trochę wiedzy i kopa. Znalazłem takie dwie książki level up! oraz Art of making games. Czy któraś z nich nadaje się na początek. Budżet to około 200 zł więc do książki level up mógłbym dorzucić krew pot i piksele którą chyba i tak kupię bo mnie zaintrygowała :)

https://www.amazon.com/Level-Guide-Great-Video-Design/dp/1118877160

https://www.amazon.de/-/en/Jesse-Schell/dp/1138632058/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=art+of+game+design&qid=1607784133&sprefix=art+of+game&sr=8-1

Https://www.empik.com/krew-pot-i-piksele-jak-powstaja-gry-wideo-schreier-jason,p1203623595,ksiazka-p jeśli zły tag to z góryprzepraszam
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@aecha: krew pot i piksele to dość ciekawa książka, ale wiedzy jako takiej o tworzeniu gier tam nie ma. Raczej taki ogólny zarys jakie są zespoły, jak wygląda ogólny zarys procesu itd - polecam, ale jak szukasz jakiejś bardziej technicznej książki to nie tędy droga
  • Odpowiedz