Wpis z mikrobloga

Siema #gamedev !

Długo nic nie wrzucałem ale nie dlatego, że się opierdzielałem tylko ciężko tyrałem :).
Gra wygląda teraz tak jak widać poniżej.
Praktycznie 4 poziomy są już w komplecie, pozostałe 4 czekają na lekki lifting bo nam się w międzyczasie zmieniła trochę koncepcja.
(w tajemnicy powiem też, że odezwał się do nas pewien wydawca :) )

I jak zwykle super by było dowiedzieć się co byście dodali do gry, co zmienili, a co jest w sam raz!

---
Robię swoją pierwszą grę ze swoim #rozowypasek. Prosta ale ładna platformówka o nazwie Escape Doodland. Jak chcesz zobaczyć jak nam idzie to obczaj tag #ucieczkazbazgrolowic, Twittera , Facebooka albo naszą stronę
carghool - Siema #gamedev !

Długo nic nie wrzucałem ale nie dlatego, że się opierd...
  • 3
@carghool: Jak gracz upada to odgłos tupnięcia i subtelne "smoke particle", przy muzyce odgłos kroków zanikł całkowicie, stworek sterowany przez gracza mógłby wydawać jakieś odgłosy od czasu do czasu(np "jeeej" jak odbija się od grzyba), w 7s po wpadnięciu na trującego grzyba bym dał inny dźwięk+na sekundę "blur" i "purple/pink tint" na kamerę, więcej coinów+żeby się bardziej ruszały/zmieniały wielkość/rotację, część niech będzie ukryta i jakiś licznik zdobyte/wszystkie. Co do tej konkretnej
Jak gracz upada to odgłos tupnięcia i subtelne "smoke particle"

Mamy to w planach.

odgłos kroków zanikł całkowicie

Kroki wsadziłem do niego tylko na próbę i raczej ich nie będę zostawiał bo jak dochodzą inne dźwięki to się robi młyn

mógłby wydawać jakieś odgłosy od czasu do czasu

W tym tyg kupiłepm potrzebny sprzęt, w weekend zaczynam nagrywać :)

po wpadnięciu na trującego grzyba bym dał inny dźwięk

Do grzyba dźwięków jeszcze