Wpis z mikrobloga

@Nagor: ja tam nie widzę nic przeciwko płatnemu wejściu. Jeśli ma to pomóc polepszyć kortowiadę to czemu by nie? 20 zł za bilet na górkę za 2 dni to nic takiego. Nie raz potrafię przeżreć czy przepic większą sumę pieniędzy, a mogę się założyć, że będzie coś ekstra fajnego. Line-up od kilku lat budzi wiele kontrowersji bo nikomu się nie dogodzi, ale jak widzę narzekania na Marylkę to śmiać mi się
20 zł za bilet na górkę za 2 dni to nic takiego.


@smakosze_kaszy: 40, nie jestem studentem - nie jest to duży pieniądz ale złamana została tradycja i cały kult kortowiady.

Jeśli ma to pomóc polepszyć kortowiadę to czemu by nie?


@smakosze_kaszy: z roku na rok jest coraz gorzej i marudy mają trochę racji - górka jest zawężana, dzielona na jakieś śmieszne strefy, część jest podyktowana jakimiś ustawami o imprezach
Ale Kortowiada to są juwenalia tak? Czyli impreza dla studentów, a studenci który mają tegoroczną koszulkę wchodzą za darmo? CO w tym złego?
@Nagor: > 40, nie jestem studentem - nie jest to duży pieniądz ale złamana została tradycja i cały kult kortowiady

fakt faktem to impreza studentów i studenciaki mają taniej , ale 40 osób jeśli pracujesz to naprawdę mały wydatek

z roku na rok jest coraz gorzej i marudy mają trochę racji - górka jest zawężana, dzielona na jakieś śmieszne strefy, część jest podyktowana jakimiś ustawami o imprezach masowych, część to wymysł
@Paxx89: > Ale Kortowiada to są juwenalia tak? Czyli impreza dla studentów, a studenci który mają tegoroczną koszulkę wchodzą za darmo?
Z koszulkami to już w ogóle polecieli, bo one uprawniają do zniżek do namiotów, zamiast legitymacji studenckiej