Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko179
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Bipolar-

Bipolar-

Dołączył 8 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3294
  • Znaleziska 212
  • Mikroblog 3082
  • Obserwujący 23
  • Obserwowane 6
Bipolar-
Bipolar- 9 min temu
  • 4
Mam nadzieje, że tego obrzydliwego resortowego oskarka PO PRYWATNEJ UCZELNI dojadą tak, że pójdzie pierdzieć w pasiak i zawieszą mu PWZ. Mówie to jako lekarz. On nigdy nawet nie powinien być lekarzem gdyby nie powstały takie twory jak Uczelnia Łazarskiego gdzie można się dostać zdając maturę na 50%.

Ja jestem uczciwy, a jestem wrzucany do jednego worka z takimi śmieciami

#konowalposting #lekarz100k #konowal100k #medycyna
Bipolar- - Mam nadzieje, że tego obrzydliwego resortowego oskarka PO PRYWATNEJ UCZELN...

źródło: image

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
przed chwilą via Wykop
  • 0
@SpecX: na razie rower za 1500zł i nie w garażu tylko w salonie w wynajmowanej kawalerce xD ale ja jestem uczciwy i nie ma mnie jednocześnie w 4 lokalizacjach
  • Odpowiedz
hooligan166
hooligan166
11 min temu
  • 3
#lekarz100k
hooligan166 - #lekarz100k

źródło: Zrzut ekranu z 2026-06-16 13-40-47

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- przed chwilą via Wykop
  • 0
@hooligan166: Warto dodać, że akurat Dawid Kacprzyk nie musiał się uczyć, bo kończył prywatną uczelnie gdzie dyplom dostaje się za kasę. Ale tego akurat wykopki chciały same, więc taki efekt
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 21 min temu
  • 2
Warto zauważyć, że Dawid Kacprzyk kończył prywatną uczelnie Łazarskiego. Dostrzegam pewną tendencje, że te afery najczęściej dotyczą osób, które dostały się na studia przed 2002. rokiem albo kończyły prywatne uczelnie

Moje morale do obrony tego zawodu spadło do zera. Niech to wszystko zaorają w p---u i zrobią z lekarzy niewolników. Ja i tak cierpie całe życie, więc dla mnie to bez różnicy, ale będę się cieszył, że takie Dawidy Kacprzyki i inne
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
16 min temu via Wykop
  • 1
@borsuk123: Pierwsza uczciwa rekrutacja na studia lekarskie została przeprowadzona. Wcześniej na studia dostawały się głównie osoby, które miały znajomości w PRL, czyste kolesiostwo. Dlatego lekarze 50+ to często takie cymbały, że masz wrażenie że gadasz z małpą z 70 IQ i z bitym chamem, któremu słoma z butów wystaje
  • Odpowiedz
emjot86
emjot86
55 min temu
  • 1
To się nie dzieję naprawdę xDDD

https://x.com/i/status/2066805813448970263

#lekarz100k
emjot86 - To się nie dzieję naprawdę xDDD

https://x.com/i/status/2066805813448970263...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 33 min temu via Wykop
  • 0
@emjot86:
Bipolar- - @emjot86:

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 14:44:00
  • 6
https://www.reddit.com/r/medicalschoolEU/comments/1u34jq0/italy_has_more_medschool_spots_than_france_and/

We włoszech jest więcej miejsc na lekarski niż na pielęgniarstwo. Powoli wszystkie kraje w Europie stają się przesycone w lekarzy. Ten zawód jest skończony. W istocie zmarnowałem sobie życie. Najgorsze jest to, że w medycynie nie możesz pokonać konkurencji skillem, bo tu nie ma żadnego skill capa. Jedyne co cie może uratować to znajomości, których nie mam jako ktoś z proletariackiej rodziny

Jeszcze 10 lat temu medycyna dla kogoś takiego jak ja z
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
12.06.2026, 14:47:45 via Wykop
  • 1
@Polski_Polak_Z_Polski_PL: ja nikogo nie zniechęcam gosciu po prostu się żale, że zmarnowałem sobie życie, rozumiesz to? PRzeczytaj sobie tego posta na reddicie co się w całej europie dzieje
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
12.06.2026, 14:49:32 via Wykop
  • 1
oczywiście, że można pokonać skilem


@miszczu90: Jak mam pokonać w medycynie kogos skillem? Gdzie mam się nauczyć operować np. kręgosłup albo mózg? Jeżeli jakiś profesor mnie nie weźmie pod swoje skrzydła i tego nie nauczy to nie mam szans. Z poradników na youtube mam się nauczyć?

Albo gdzie widzisz skilla w leczeniu np. nadciśnienia albo zapalenia płuc? Masz wytyczne jakie leki dać i nie ma innego sposobu, każdy leczy tak
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
12.06.2026, 22:41:23 via Wykop
  • 0
Przegryw nawet z lekarskiego nie wyciśnie cytryn ʕ•ᴥ•ʔ


@Kieres: Ty taki mądry, zobaczymy co powiesz jak będziesz za 5 lat szedł na rezydenture czy tam nie wiem ile, bo juz nie pamiętam na którym roku jesteś. Jak się odbijesz od ściany
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
12.06.2026, 22:43:11 via Wykop
  • 0
trzeba było iść do powiatu, wyszkolili by cie z pocałowaniem ręki, żebyś tylko operował do oporu.


@Kieres: i co bym w tym powiecie operował? Całe życie wyrostek, pęcherzyk i przepukliny, bo tylko to tam trafia?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
13.06.2026, 10:07:56 via Wykop
  • 0
@Kieres: im mniej wiesz tym lepiej spisz. Oni sa nieswiadomi co ich czeka. Nadal są na etapie bycia bogami i kastą nadludzi. Nawet im przez mysl nie przejdzie ze moze byc inaczej
  • Odpowiedz
johann_10
johann_10
12.06.2026, 22:04:33
  • 20
Cóż, chyba nadchodzi koniec kariery Pana Dawida. Media głównego nurtu podchwyciły temat, robi się coraz głośniej.

Zostaje mu legendarna emigracja - tylko niech ktoś go uświadomi, że na Zachodzie płaci się dochodowy ca. 40-50%, a nie ryczałt 14% xD I nie wali się tam w ciula z 300-400h miesięcznie xD

#lekarz #lekarski #medycyna #konowalposting #polityka
johann_10 - Cóż, chyba nadchodzi koniec kariery Pana Dawida. Media głównego nurtu pod...

źródło: IMG_5277

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 22:29:24 via Wykop
  • 1
Po co tak żyć nie wiem


@DonTadeo: @Pentylion a no po to, żeby mieć pieniądze.

Poza tym większość lekarzy faktycznie pracuje tyle godzin i nie jest to żadne oszustwo, robią to po prostu kosztem zdrowia. Przykład 24h dyżur i zamiast iść do domu spać, to idzie się dorobić w przychodni. Po przychodni spanie i rano znowu do szpitala, po szpitalu znowu dorabianie gdzieś na mieście.

Każdy wie, że to
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 22:39:24 via Wykop
  • 4
@Pentylion: Każdy chce się dorobić, widzisz ile kosztują mieszkania? Realne zarobki młodych lekarzy to 50-60zł/h

https://wykop.pl/wpis/83197689/wykopki-lekarze-zaraz-po-stazu-na-ktory-nie-musza-

Szczujcie dalej na nas w mediach, że zarabiamy setki tysięcy, bo znajdziecie jakieś resortowe dzieci co wałki kręcą
  • Odpowiedz
VaizardOmbre
VaizardOmbre
VaizardOmbre
12.06.2026, 16:16:29
  • 490
Żałujecie mu?! On pisał chemie i biologie rozszerzoną na maturze!!!!
@dr_Batman wytłumacz pospólstwu, że lekarzom się w portfel nie zagląda!

#medycyna #ai #it #programista15k #lekarz #prawo #polska #pracait #korposwiat #polityka
VaizardOmbre - Żałujecie mu?! On pisał chemie i biologie rozszerzoną na maturze!!!!
@...

źródło: IMG_6383

Pobierz
  • 73
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 16:30:55 via Wykop
  • 384
@VaizardOmbre: zwykły złodziej i wałkarz, w każdym zawodzie tacy są, do tego polityk + pracuje w szpitalu który jest oczkiem w głowie trzaskowskiego i jednocześnie jest jego kumplem z partii. 99% lekarzy tyle nie zarabia, stawka rezydencka to 50-60zl/h
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 17:50:21 via Wykop
  • 4
@17loginbylzajety: no tak, będziemy bronić uczciwych lekarzy, którzy cierpią przez nagonkę zorganizowaną na nasz zawód przez takich krętaczy jak ten peowski wonderkid, my też najchętniej pozbylibyśmy się takich z zawodu
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 18:26:29 via Wykop
  • 1
@dr_Batman: no generalnie oni od 2-3 lat w kółko te same artykuły, te same osoby recyklingują, ale rozumiem że instytucja duplikatu na wykopie juz nie istnieje. Ten z szpitala południowego będzie teraz pewnie co tydzien srednio wrzucany
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 22:37:59 via Wykop
  • 0
@duzy-skrzat: prosze bardzo, tutaj masz chirurga który nie zarabia 20k po mimo przepracowania 220h w miesiącu, i daleko do tych 20 tysięcy, ale jaki to ma sens skoro i tak powiesz że to sfabrykowany fejk?

https://wykop.pl/wpis/84359757/2830-zl-to-ja-za-trzy-dyzury-nie-dostane-lekarz-sz

I kolejne, tutaj nawet po mimo przepracowania 325 godzin nie dobił do 20
@pieknylowca +6
2830 zł to ja za trzy dyzury nie dostanę #lekarz #szpital #medycyna
więcej
  • Odpowiedz
UczesanyPedryl
UczesanyPedryl
12.06.2026, 12:16:43
  • 9
https://www.reddit.com/r/medicalschoolEU/comments/1u34jq0/italy_has_more_medschool_spots_than_france_and/

Wyskoczyło mi dzisiaj na reddicie, że konowały są zle, że jest dużo miejsc na medycznych kierunkach bo będzie za duża konkurencja.

Oczywiście inne profesje nie muszą się martwić o to, jedynie ucięmiężone konowały.

#konowal100k #medycyna #lekarz #lekarz100k
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 12:20:39 via Wykop
  • 7
@UczesanyPedryl: W sumie fajnie pokazuje co czeka polskich młodych lekarzy. Ja wiem, że wy w to nie uwierzycie, bo tak, ale macie przykład innych krajów. Masowa produkcja studentów, którzy potem będą tanią siłą roboczą od brudnej roboty dla szpitali, a po skończeniu rezydentury nie przedłużamy z panem umowy, bo nie potrzebujemy specjalisty i dziękuje bardzo, bezrobocie.

I nawet jak pójdziesz na rezydenture z chirurgii, to po skończeniu jej i teoretycznie
Bipolar- - @UczesanyPedryl: W sumie fajnie pokazuje co czeka polskich młodych lekarzy...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 12:23:32 via Wykop
  • 1
Oczywiście inne profesje nie muszą się martwić o to, jedynie ucięmiężone konowały.


@UczesanyPedryl: No ludzie widzą co się dzieje i boją się o swoją przyszłość. Co w tym złego? Normalny ludzki odruch i reakcja
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 12:26:28 via Wykop
  • 3
@johann_10: No tak, bo przecież każdy lekarz to tylko receptomat xD Typowa perspektywa młodego zdrowego chłopa. Kiedyś będziesz stary jak coś

Ja tam mam z was beke, bo moze i będziemy mieli w c--j lekarzy, ale ceny i tak nie spadną, po prostu większość nowych lekarzy będzie bezrobotna, ale ta klika która wsiadła do pociągu wcześniej będzie miała pracę i nadal będzie trzymała wysokie ceny
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 12:36:06 via Wykop
  • 3
z głodu nikt nie umrze nawet jeśli ukończy przesycony kierunek


@UczesanyPedryl: Gdybym miał iść na lekarza ze świadomością, że będę zarabiał w okolicach średniej krajowej, to w życiu bym na to g---o nie poszedł. Praca lekarza to często praca fizyczna w syfie i brudzie. Ja wiem, że wy macie wyobrażenie o lekarzu w prywatnym gabineciku w białej koszuli, który tylko wpuszcza pacjenta co 5 minut i nawet z nim nie
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 12:38:28 via Wykop
  • 1
Najwyzej bedzie tak jak na anestezjologii w jednej z uniwersyteckich klinik w PL gdzie narkoze 1 pacjenta robi 9 rezydentow wspolnie i o 11:00 idzcie do innej roboty dorobic.


@lorafenus: Ja wiem, że tak jest ale oni w to nigdy nie uwierzą, nawet jak tak samo będzie w Polsce to powiedzą, że to jakaś mistyfikacja i oszustwo i dalej będą biadolić że mamy za mało lekarzy i trzeba koniecznie dowalic
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 12.06.2026, 13:46:17 via Wykop
  • 3
to co trzeba zrobić żeby było lepiej według konowałów?


@okoski: jak już się dorabia studentów, to fajnie byłoby też dobudowywać infrastrukture, w której będą mogli potem pracować, bo co z tego ze zamiast 10 chirurgów będzie 20, jak w tym samym szpitalu nadal będą tylko dwie sale operacyjne. Więc lekarzy masz dwa razy więcej, a operacji wciąż będzie sie robić tyle samo, bo infrastrukturze brakuje przepustowości.

No i zatrudniać jakieś
  • Odpowiedz

48

Problem szpitala w Kędzierzynie-Kożlu

Problem szpitala w Kędzierzynie-Kożlu

Podczas gdy Naczelna Izba Lekarska przekonuje że w Polsce kształci się za dużo lekarzy, zamykany jest oddział pulmonologii w Kędzierzynie-Koźlu. Powód - brak lekarzy

walokid
z
opole.tvp.pl
dodany: 11.06.2026, 13:00:54
  • 23
  • #
    medycyna
  • #
    lekarz100k
  • #
    konowalposting
  • #
    lekarze
  • #
    lekarski
Bipolar-
Bipolar- 11.06.2026, 13:48:19 via Wykop
  • -3
A 20 kilometrów obok w Katowicach oddziały pulmonologii pękają w szwach od nadmiaru lekarzy. Kiedy wy zrozumiecie, że to nie jest tak że tam nie ma lekarzy, tylko po prostu nikt nie chce pracować w takich warunkach? Chcecie głodem przymuszać lekarzy do pracy? Taka jest wasza strategia na nowoczesną ochronę zdrowia? Jakby w kędzierzynie-koźlu zaoferować NORMALNE warunki pracy, to na pewno by się znaleźli chętni zeby z Katowic przenieść się tam.

Dla
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Bipolar-
Bipolar- 11.06.2026, 14:12:47 via Wykop
  • -6
joj, nie ma 100k zł miesięcznie dla biednego lekarza?!


@761761761: człowieku ja bym dużo bardziej wolał zarabiać np. 20 tysięcy zamiast 100 tysięcy, ale móc rozwijać się naukowo, robić medycynę na światowym poziomie, niż tyrać w jakimś powiatowym kołchozie za 100k i uprawiać medycynę z przed 30 lat, a większość przypadków odsyłać do szpitala o wyższej referencyjności w dużym mieście.

Ciągle mówicie, że lekarze są pazerni i tylko na kasę
alexander-kruk
alexander-kruk
alexander-kruk
07.06.2026, 17:02:02
  • 2
Nikt nie nagania na lekarski, po prostu ludzie chcą dobrze zarabiać i idą na studia, które oferują im takie możliwości. Jak ja studiowałem, to wszyscy mówili o informatyce, a lekarze zarabiali grosze (przynajmniej tak słyszałem). Z 300 osób na roku po pierwszym półroczu zostało tylko 100 - odsiało całkowicie wszystkich Oskarków i kobiety. Ostatecznie studia skończyło 60 osób. Z kierunkiem lekarskim będzie tak samo: zaczną odsiewać, a przyjmują tylko po to, żeby
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 07.06.2026, 17:09:10 via Wykop
  • 1
@alexander-kruk: nic mi sie nie pali, ja tylko odkłamuje manipulacje, bo większość waszych argumentów bazuje na kłamstwach
  • Odpowiedz

382

Szanowni, ja pierdzielę... Brak słów...

Szanowni, ja pierdzielę... Brak słów...

Skręcił z niewłaściwego pasa ruchu w wyniku czego zabił dwie osoby.

Chelik
z
tvn24.pl
dodany: 07.06.2026, 08:20:24
  • 269
  • #
    polska
  • #
    wypadek
  • #
    wydarzenia
  • #
    polskiedrogi
Bipolar-
Bipolar- 07.06.2026, 11:21:25 via Wykop
  • -2
w Polsce możesz być taksówkarzem na prawie jazdy z syrii czy innej k---a Etiopii, to jest ciężki żart. Czarny humor wręcz.


@WOWMichal: Tak samo można być w Polsce lekarzem na uprawnieniach z Egiptu, Ukrainy, czy innego Turkmenistanu. Nikt tego nawet nie weryfikuje co potwierdziło ministerstwo, tłumacząc się tym, że nie mają narzędzi do weryfikacji tego. Państwo z kartonu.
Bipolar-
Bipolar- 07.06.2026, 11:26:19 via Wykop
  • -6
Dlatego w 2027 zagłosuję na rząd Donalda Tuska, choć nie będę się uśmiechał. Bo głos na prawicę, to głos na masową imigrację do Polski
Bipolar- - Dlatego w 2027 zagłosuję na rząd Donalda Tuska, choć nie będę się uśmiecha...

źródło: image

Pobierz
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Bipolar-
Bipolar- 07.06.2026, 11:26:33 via Wykop
  • -1
@Bipolar-:
Bipolar- - @Bipolar-:

źródło: image

Pobierz
Bipolar-
Bipolar- 07.06.2026, 11:28:39 via Wykop
  • 14
Przypominam, że w Polsce można mieć nie tylko prawo jazdy z Egiptu, Turcji, Ukrainy czy innego Turkmenistanu, ale również prawo wykonywania zawodu lekarza. Ministerstwo Zdrowia samo przyznało się, że nie weryfikuje tych uprawnień, bo nie ma do tego narzędzi. Państwo z kartonu
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Bipolar-
Bipolar- 04.06.2026, 11:11:37
  • 6
#pracait #programowanie #programista15k #matura #studia #studbaza #praca #pracbaza #gospodarka #tlustekotyit #matematyka #finanse #prawdopodobienstwo #statystyka #rozwojosobisty

Nie wierzcie tłustym kotom na tagu, które straszą was, że rynek IT upadł. Nigdy nie było tak wiele miejsc pracy w IT co obecnie, a zapotrzebowanie będzie
Bipolar- - #pracait #programowanie #programista15k #matura #studia #studbaza #praca #...

źródło: image

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
04.06.2026, 13:24:21 via Wykop
  • 0
@okrupnik: @czwartafaza @chaddeveloper |

Dlaczego was tak boli prawda o IT? Nie rozumiem xD Najlepsze jest to, że zapewne cała wasza trójka ma pracę. Kolega chaddeveloper to nawet nowe autko wybiera xD pozostalej dwójki nie chce mi sie sprawdzać
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
04.06.2026, 14:17:57 via Wykop
  • 0
a mam rekrutację po 5 etapów i traktują mnie jak potencjalnego oszusta i sprawdzają umiejętności na poziomie juniora.


@czwartafaza: no i co z tego skoro na koniec tej rekrutacji dostajesz robotę? Płacą takie chore pieniądze, to muszą sprawdzać. Tymbardziej ze przez ostatnie 10 lat pełno kelnerów sie naroiło nawet na seniorskich posadkach. Stary jak masz 15 lat expa, to masz eldorado nadal, nie uwierze w nic innego i wlasnie wkurza
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
04.06.2026, 14:33:28 via Wykop
  • 0
Aktualnie szukanie pracy po 3-6 miesięcy to standard


@czwartafaza: dlatego nawet jak masz aktualnie 2 etaty to i tak sobie bierzesz udział w rekrutacjach na bieżąco i jak cie wywalą to masz juz cos innego nagrane albo jak zaproponują cos lepszego to lecisz na 3 albo z jednego sie zwalniasz i bierzesz ten lepszy, kazdy tak robi
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
04.06.2026, 14:34:38 via Wykop
  • 2
Księgowy, dentysta, ortodonta, prawnik, weterynarz, hydraulik, elektryk, mechanik, stolarz. Zależy co lubisz robić.


@czwartafaza: Księgowy 500 ponad minimalną, dentysta i ortodonta to pod lekarzy podpinam (wiem inne studia), prawnik wiekszosc nie pracuje w zawodzie, moze 1000 ponad minimalną mają w korpo, a dalej mi sie nie chce, dla was IT i tak najgorsze po mimo ze zostaliscie dzieki niemu milionerami
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
04.06.2026, 14:38:31 via Wykop
  • 0
@czwartafaza: ja medycyna, ale mam dwóch starszych braci seniorów i znajomych w IT, wiem ile pracują i ile zarabiają, i wiem ze i tak mi nie uwierzysz, bo IT najgorsze, nic innego tu od programisty nie uslyszysz na tagu

nie pojęte to jest dla mnie jak mozecie tak kłamać
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
07.06.2026, 11:22:18 via Wykop
  • 0
Konował nagania do IT, no nie wytrzymie. XDDDDDDDDDDDDDDDD


@alexander-kruk: kodoklepaki po WSB naganiają na medycynę, no nie wytrzymam XD
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 13:59:03
  • 847
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
03.06.2026, 19:55:29 via Wykop
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
03.06.2026, 20:51:59 via Wykop
  • 3
@OskarDeveloperski: ja nie jestem nawet lewakiem xD ale dla was kazdy kto nie alt-prawak to komunista
  • Odpowiedz
MrBudget
MrBudget
03.06.2026, 12:56:36
  • 612
bezczelne kurrrwie xd #lekarz #nfz #izbalekarska #medycyna
MrBudget - bezczelne kurrrwie xd #lekarz #nfz #izbalekarska #medycyna

źródło: image

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 13:14:28 via Wykop
  • 8
@MrBudget: Będziecie to codziennie wrzucać? To artykuł z 2024 roku. Był już w gorących ze 100 razy, ostatni raz wczoraj.

Ile nowych szpitali otworzono przez ostatnie 5 lat? Na minusie, bo tylko zamykano. To po co więcej lekarzy? Żeby p0lus miał radochę?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 13:28:11 via Wykop
  • 6
@MrBudget: 1000zł odrazu i za 5 minutową wizytę. Ludzie nie mają co robić tylko chodzić na wizyty do lekarzy za 500zł, urojenia programistoidalne xd

Tu chodzi o to, żeby zwiększyć dostępność do publicznego systemu dla całego społeczeństwa, a nie żeby obniżyć ceny w prywacie dla najbogatszych. Jeżeli nie otwieramy nowych publicznych placówek, to ciężko żeby zwiększyła się dostępność publicznie nawet jeśli lekarzy będzie więcej
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 13:33:33 via Wykop
  • 3
@not_me: Oczywiście, że jest. Tylko, że bogol musi mieć NA JUŻ i najlepiej u profesora

Z resztą jeśli ktoś chodzi prywatnie, to znaczy że w większości przypadków nie jest chory. Bo chorzy ludzie trafiają do publicznych szpitali na ostro i mają bardzo dobrą opiekę
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 13:40:59 via Wykop
  • 2
@MrBudget: Ogarnięty internista bez problemu ogarnie. Po recepty też można się do niego zgłosić za darmo
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 16:02:04 via Wykop
  • 0
@MrBudget: w ramach testu mozesz napisac na pw czego dotyczy problem, ogarne ci za darmo, zobaczysz potem czy ten specjalista za 500zl powiedzial cos innego
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 16:03:43 via Wykop
  • 0
Moze jak bedzie Was więcej i będziecie musieli konkurować o miejsce pracy, to zechce się lekarzom wreszcie pracować i być kulturalnymi. Bo miałem dobre o Was zdanie, ale z roku na rok przestaje się dziwić narzekającym "p0lusom" jak to raczyłeś z pogardą napisać.


@BenAli: jesli pacjent podchodzi do mnie z kulturą to ja do niego też. A w większości przypadków nawet jeśli pacjent jest chamem i mnie obraża to też
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 16:04:30 via Wykop
  • 1
@Chuopijak: za jaką granicę, oni za granicą w życiu nie będą mieli tak dobrze jak w Polsce xd może 20 lat temu tak było


@MrBudget: uwierz mi, że lekarze za granicą mają lepiej, to że niby mają gorzej to kolejny mit kolportowany na wykopie że niby lekarze w Polsce mają lepiej niż w USA, Niemczech, Danii, czy Norwegii
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 16:17:44 via Wykop
  • 1
@MrBudget: ja się zgadzam, że jak najbardziej trochę konkurencji by się przydało, ale róbmy to w przemyślany sposób i okej zgadzam się na więcej miejsc na studiach, obecnie mamy chyba najwięcej w Europie przeliczając na mieszkańców, więc to już mamy. Problem w tym, że za tym w ogóle nie idzie wzrost bazy szkoleniowej, bazy szpitali i przychodni gdzie potem ci dodatkowi lekarze będą mieli pracować i się uczyć. Więc głównie
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 16:36:55 via Wykop
  • 1
@Glacial: ale wez tak szczerze powiedz. W jaki sposób dowalenie lekarzy na studiach ma pomóc w dostępie do specjalistów, skoro za dowaleniem miejsc na studiach nie idzie w żaden sposób dobudowanie infrastruktury gdzie ci absolwenci będa mogli sie specjalizowac?

Poza tym wielu lekarzy w-----a NIL i jego dzialalnosc, pewnie nawet wiekszosc, ale o tym sie nie mówi
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 16:45:39 via Wykop
  • 0
@Glacial: No, ale dlaczego nie odpowiesz?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 17:41:33 via Wykop
  • 2
@hu-nows: @some_ONE no tak skutecznie działają, że w polsce mamy najwiecej studentow lekarskiego w przeliczeniu na ilosc mieszkancow, cos malo skuteczna ta mafia NILowska. Wiec wlasciwie jedyne co robia takimi durnymi wypowiedziami to nakrecaja hejt na lekarzy i lekarze to chyba obecnie najbardziej znienawidzona grupa zawodowa w tym kraju, moze górnicy jedynie bardziej
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 03.06.2026, 13:21:45
  • 1
Niech ta drąca ryja orczyca s-------a

#tenis
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MajkelDudikof
MajkelDudikof
MajkelDudikof
03.06.2026, 13:25:04 via Wykop
  • 1
@Bipolar-: Nie da się ogladać, w głowie mam tylko "zamknij w końcu mordę".
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 31.05.2026, 12:07:01
  • 6
Przykro sie robi jak człowiek pomyśli, że mógłby już pewnie z 15k zarabiać + troche mniej przez ostatnie 4 lata, ale niestety zamiast na informatyke poszedł na medycynę i jeszcze złamanego grosza nie zarobił z tego szajsu

Najwiekszy błąd życiowy. Matma rozszerzona, chemia rozszerzona zdane na ponad 90%, biologia na prawie 90%, wszystko 99 albo 100 centyl. Mógłbym błyszczeć w branży IT z takim potencjałem, ehhh

Tak tak, wiem że zaraz mi tu napiszecie
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 12:16:25 via Wykop
  • 2
@Zimm3man @przybysz_miedzygwiezdny nawet nieuki po WSB, co mature z matmy rozszerzonej na 20% zdali, którzy nic nie potrafią znajdują pracę bez problemu, a co dopiero absolwent MIMUW albo Politechniki Warszawskiej

A wiesz co ja mam po 7 latach zainwestowanych w medycyne? G---o. W IT bym już od 5 lat pracował

Teraz czeka mnie 6 lat rezydentury, czyli bycia j-----m popychadłem od najgorszej roboty i dymanie na dwa etaty
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 12:23:02 via Wykop
  • 1
@NieDlaHipokrytow: no co sie dziwic ze jakis lamus, który zdał mature z matmy na 20% i skonczyl WSB moze miec problem ze znalezieniem pracy? XD Uwielbiam jak takich ananasów przyrównujecie do lekarzy

Tylko tak jak mówie, nawet taki lamus znajdzie jakiegos helpdeska
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 12:25:32 via Wykop
  • 0
naczytales sie, ze aby nie bylo przesytu trzeba pisac smutki


@Polski_Polak_Z_Polski_PL: to programiści zmienili narracje jakoś 2 lata temu, wczesniej byly przechwalki kto ma dluzszego pen*** i kto wiecej zarabia i wiecej etatów ciągnie nie wychodząc nawet z domu

Lekarze narzekali od zawsze

Z resztą ja tego nie robie zeby kogokolwiek zniechecac po prostu jest mi autentycznie smutno jak zajebiste zycie moglem miec po IT, tymbardziej ze mam problemy ze
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 12:34:59 via Wykop
  • 2
za 2 lata zawód kodojebcy wymrze całkowicie


@some_ONE: tak tak chyba od 2021 to słysze, a wbrew temu co piszą wykopki zatrudnienie cały czas rośnie. Lekarze też się bardzo boją AI jak coś. Dużo łatwiej zastąpić receptomat od inżyniera IT
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 12:40:49 via Wykop
  • 0
AI nigdy nie zastąpi zawodów regulowanych,


@some_ONE: niby dlaczego? Wystarczy, ze za wizyte u takiego doktora AI od luxmedu przecietny Kowalski bedzie musial zapłacić 30zł, a nie 300zł i co lekarzom-ludziom po tych regulacjach? Z resztą kazdy europejski rząd ma ogromny problem budzetowy z powodu ochrony zdrowia, myslisz ze politycy nie będą chętni zrzucic tego balastu?
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 12:47:06 via Wykop
  • 2
@Bipolar-: szkoda, że z wami się nie da normalnie pogadać, ale no właśnie takie jest kucostwo z IT, zawistne, pełne jadu, zakompleksione. Za każdym razem taka sama reakcja, plucie hejtem
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 14:17:37 via Wykop
  • 2
@landrynka00: współczuje, mega trudne studia, a potem głównie praca w aptece i właśnie ludzie traktują "jak zwykłą kasjerkę", chyba jedyna opcja to jakoś do korpo uciec albo do labu gdzieś, ale to nie wiem jak z tym jest
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 16:24:19 via Wykop
  • 1
2017, protesty rezydentów, znajomi spoza branży stawali po stronie młodych lekarzy. W tym samym czasie ci sami rezydenci przewalali grube tysiące złotych na leasingi, hipoteki, podróże po USA i śmiganie pod Annapurną xD


@warsaw: jesteś po prostu bezczelny, w 2017 nie było ustawy o minimalnych zarobkach w ochronie zdrowia i rezydenci tyrali za minimalną
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 17:01:12 via Wykop
  • 1
@Lejkes234: nie wiem jeszcze może kardiologia albo anestezjologia

A w te zarobki nie chce mi sie wierzyć
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 18:18:28 via Wykop
  • 1
ale misja zawodu, pomoc ludziom


@rolling_stone_with_no_hope: czytając codziennie te hektolitry szamba wylewane na lekarzy chyba już straciłem to poczucie misji + doszły problemy zdrowotne, które uniemożliwiły mi zajęcie się w medycynie tym czym najbardziej bym chciał. Raczej praca przy biurku mi zostaje, a nie chce być lekarzem od wypisywania recept i zwolnień, na takich lekarzy każdy pluje najbardziej
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 18:29:55 via Wykop
  • 1
@peoplearestrange: okej, a teraz porównaj prace lekarza medycyny ratunkowej do wygodnego siedzenia na home-office. Wyjazdy karetką do jakichś beznadziejnych przypadków, albo do meneli, na sorze to samo, reanimacje, pretensje pacjentów, dyżury 24h, praca zmianowa, nocki versus pachnące biuro/własny pokój 15 minut calla rano i po sprawie
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 18:45:23 via Wykop
  • 1
jak bylem ostatni raz na sorze to jakos nie widzialem aby byli bardzo przejeci, na fajeczke wychodzili, smieszkowali sobie, a facet z odcietym palcem w reklamowce siedzial i bladł xD 100 koła piechotą nie chodz


@peoplearestrange: nie no chlopie musisz trollować, sorry, koncze dyskusje. Tak jak mówie z wami sie nie da

jeszcze to z tym airbusem blagam, normalnie jeden mariuszek wrzuca kod i nikt tego nie sprawdza lecimy jak
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 19:20:23 via Wykop
  • 1
to bolączka tego portalu. Wierzę że nie trollujesz, a wtedy powinna być jakiś label, że prosimy o powagę.


@rolling_stone_with_no_hope: Z nimi się nie da na poważnie. Są tak zacietrzewieni. Gość jednocześnie się chwali że od 2019 nie był w biurze, chwali się ile to ofert pracy dostaje i odrzuca, a w innych wpisach pisze że nie da się znaleźć pracy, branża upadła, że lekarze leżą do góry brzuchem i zarabiają
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
31.05.2026, 19:55:32 via Wykop
  • 1
20-25k mają, z doktoratem i specjalizacją.


@rolling_stone_with_no_hope: no to ja mam takie same doswiadczenia, i BRON BOZE nie mowie ze to są złe pieniądze, to są bardzo dobre pieniądze, ale nie jest to 100k za leżenie do góry brzuchem jak tu wszyscy wypisują
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
02.06.2026, 22:18:06 via Wykop
  • 0
@Das_Ungeheuer_von_Danzig: to nie bait. A apropo pisania tych samych rzeczy to progamisci wrzucają srednio co tydzien w kółko te same znaleziska i wchodzą one na glowną albo na gorące mirko. Przykład: artykuł NIL z 2024 o zmniejszaniu liczby studentow lekarskiego
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
Autor
02.06.2026, 22:18:29 via Wykop
  • 0
@peoplearestrange: dziwne jakos moi koledzy znalezli dopiero co swoje pierwsze roboty i wcale dlugo nie szukali + zatrudnienie w IT caly czas rośnie
  • Odpowiedz
maszynista_grot
maszynista_grot
31.05.2026, 16:42:34
  • 5
Zapytam teraz na serio, bez złośliwości czy jakiegoś prowo. Co Was blokuje przed nauką czegoś więcej niż kodoklepstwa, np. Data Science czy AI/ML + odrobiny statystyki czy matematyki wyższej?

#medycyna #lekarski #przegryw #pracait #pracbaza #praca #studia #studbaza #programowanie #programista15k #konowalposting #konowal100k #lekarz100k
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 31.05.2026, 16:55:01 via Wykop
  • 11
@maszynista_grot: intelekt ich blokuje
  • Odpowiedz
czerstwy_swierszcz
czerstwy_swierszcz
31.05.2026, 09:10:41
  • 1733
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bipolar-
Bipolar- 31.05.2026, 12:21:19 via Wykop
  • 24
nakręciła paszkwila


@czerstwy_swierszcz: tez myslalem, ze to paszkwil az zobaczylem tego naziola żołnierza, który ostentacyjnie przyszedł na rozprawę w nazistowskiej koszulce i z wytatuowanymi nazistowskimi symbolami. Wtedy zrozumiałem że jednak dałem się zmanipulować prawicy, a film Holland miał w sobie bardzo dużo prawdy
Bipolar- - > nakręciła paszkwila

@czerstwy_swierszcz: tez myslalem, ze to paszkwil a...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 31.05.2026, 12:43:44 via Wykop
  • 11
@Suseuropejski: Nie no normalny dobry chłopak dzien dobry zawsze pod blokiem mówi, a to ze nosi neonazistowskie symbole, to przypadek. W lumpeksie koszulke kupił, nie wiedzial, tatuaż mu tatuator polecił, on nieswiadomy xD
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar- 31.05.2026, 13:16:35 via Wykop
  • 3
@Malganis882: ah kocham te fikołki. Wolfsangel, koszulka zespołu honor, swarzyca tatuaż na ręce. Zupełny przypadek
  • Odpowiedz

539

Naczelna Rada Lekarska: lekarze z UA bez znajomości polskiego wykluczeni z pracy

Naczelna Rada Lekarska: lekarze z UA bez znajomości polskiego wykluczeni z pracy

Od 1 maja NRL wygasiła warunkowe prawo wykonywania zawodu 146 lekarzom spoza UE, którzy nie przedstawili dowodu na znajomość języka polskiego co najmniej na poziomie B1. Spośród szacowanych ok. 3 tysięcy lekarzy z Ukrainy leczących w Polsce, około tysiąca z nich nie dostarczyło żadnego certyfikatu.

Lolenson1888
z
rp.pl
dodany: 11.05.2026, 06:04:28
  • 111
  • #
    polska
  • #
    lekarz
  • #
    medycyna
  • #
    ukraina
  • #
    konowalposting
  • #
    lekarze
Bipolar-
Bipolar- 11.05.2026, 10:59:58 via Wykop
  • 24
Śmiesznie się czyta teraz wasze komentarze wykopki. Szkoda, że gdy wam mówiliśmy, że od czasów pandemii jest dokładnie tak, że lekarze spoza UE nie muszą znać języka i w żaden sposób potwierdzać swoich kompetencji medycznych, to wyzywaliście nas od kasty, która chce eliminować konkurencje

B1 to i tak śmiech na sali, to nie jest poziom komunikatywny, a już na pewno nie w gabinecie lekarza
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 16
  • Strona 1 z 16
  • >
  • d

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.04.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 08.04.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 20.08.2022

    Mikroblogger
  • Kałasznikow
    od 26.06.2023

    Kałasznikow
  • Komentator
    od 17.06.2025

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking