ostrzegam przed https://electrocenter.net/ dzisiaj szukałem pomysłu na prezent w internecie i wpadłem na ich stronę, wszystko w zaskakująco niskich cenach (co już wzbudziło moje podejrzenie), zdecydowałem się zamówić produkt za pobraniem i tutaj własnie już upewniłem się co do ich niecnych zamiarów, otóż wysyłka z przedpłatą jest darmowa natomiast koszt dostawy w przypadku płatności przy odbiorze wynosi 150 zł !!!
Dołączam :( Ja wpłaciłam na podawane wyżej konto PKO BP. Na poczatku pani Monika Będowska odpisała na maile, podałam jej adres tej strony na wykopie ale odpisała, żeby sugerowac się bardziej wiarygodnymi informacjami np. na opinieo.pl. Napisałam do tego serwisu (opinieo.pl) czy jest możliwość sprawdzenia kto wpisywał pozytywne komentarze, czekam na odpowiedz. Czy bylibyście chętni do napisania pozwu zbiorowego? Jest taka możliwość? Policja na pewno będzie się zapierała rękami o nogami żeby
Gdzies jeszcze czytałam (teraz nie mogę tego znaleźć), - ktoś pisał że jest z Gdańska i pojechał pod adres sklepu i okazało się, że tam mieszka właściciel w tej obskurnej kamienicy i nie ma niby firmy w tym miejscu bo niby właśnie sprowadza towar z zagranicy. To też był wałek? Jeśli tak to takich ludzi powinno się za jaj...... wieszać :]
Jak nie będzie kontaktu z firmą do jutra (na razie cisza) to działam na swoja ręke, prywatnie i inaczej. Może się uda :) Policja podziała ale pewnie zajmie im to około miesiąca a firma w tym czasie się ulotni i poczują się bezkarni a na to nie można pozwolić. Zobaczycie, że zaraz będzie tu wysyp poszkodowanych jak ludzie zaczną szukać po necie co to za firma... eh
Jeśli chodzi o panów niebieskich to wiele się zmieniło. Niestety miałam okazję się o tym ostatnio przekonać.Jak już przyjmą zgłoszenie przestępstwa to niestety muszą podjąć czynności i to nie byle jakie. Jeśli przy zgłoszeniu wskaże się im jak szukać to tak zrobią więc nie będzie aż tak źle. Tyle, że to potrwa więc trzeba działać trochę inaczej.
@otto69: Nie. Ale skoro wiemy, że ludzie z firmy czytają ten watek to po co mają wiedzieć co ich czeka. Dla mnie zakup w ich sklepie był bardzo nieprzyjemnym przeżyciem, w życiu bym nie pomyślała że mogę być oszukana przez firmę polecana na nokaucie czy opinieo. Więc niech oni też doświadczą co znaczy niespodzianka (。◕‿‿◕。)
@kasia--: Ja sprawy nie odpuszczę mimo, że wydałam mniej niż Ty za to za pieniądze od wujka (ostatnie pieniądze przekazane przed jego śmiercią). Dlatego poruszę ziemię i niebo żeby pieniądze odzyskać. Ja wymieniłam się raz mailowo z Panią Moniką i odpowiedz była w miarę szybka, teraz zupełny brak kontaktu... I mogą sobie pisać, że dobrze nam tak, bo Polaczki chciały przyoszczędzić, że trzeba było myśleć. Ok, niech będzie że byłam naiwna.
Ale zobaczcie ze odpowiedz sklepu byla z 22 czerwca. Dopiero po wczorakszej naszej interwencji na opinieo.pl i nokaucie wrzucili negatywy. Piszemy zbiorowy???
Czy ktoś podjął by się zawiadomić lokalne media (gazety/telewizja)? Można napisać zbiorczą informację i rozesłać mailem. Ja ze swojej strony (dodatkowo) powiadomiłam Urząd Ochrony Konsumenta w Gdańsku, media krajowe, obsługę strony internetowej sklepu. Ze mną też "pani Monika" kontaktowała się w godzinach rannych i potem cisza.
@jacks_66: Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta zwrot środków po anulowaniu zamówienia powinien nastapić niezwłocznie, zaś termin 14 dni jest okresem ostatecznym.
To teraz jeszcze proszę z tych chętnych do pozwo zbiorowego o wskazanie na który numer konta wpłaciliście pieniądze bo po numerze konta będą weryfikować dane oszustów. Ja płaciłam na konto PKO BP : 62 1020 4900 0000 8802 3029 9844
@otto69: Jestem za. Gdyby nie wyskoczyła mi oferta sklepu przez nokaut to bym nie kupiła. Pomyslałam, że skoro taki serwis proponuje mi ten zakup, to sklep musi być sprawdzony.
http://zbiorowepozwy.org/grupa/9736/pilkaskleppl Zobaczcie na to- sprawa z 2012 roku, napisane że udało im się odzyskać wszystkie środki. Ale nie wiem już czy można ufać takim serwisom po ostatnich przejściach ze sklepem electrocenter :/
@marta1991: Robimy na 100%. Wystarczy 10 osób, ale na pewno zbierze się dużo więcej :) Jutro będę znać szczegóły, czy robimy to przez platformę czy rzecznik praw konsumenta nas poprowadzi.
@otto69: Ja dziś złożyłam takie zawiadomienie do swojej miejscowo prokuratury na sklep z danymi jakie podawali na stronie na tego dłużnika Sławomira W.
No przykre to, pewnie każdy z nas do ostatniej chwili miał nadzieje, że dostanie ten towar :( Składajcie jak najwięcej zawiadomień także indywidualnie i to jak najszybciej bo sprawy administracyjne muszą mieć swój bieg, wiadomo... A do tych którzy zgłaszali na Policję i kazano im czekac - należy zgłosić, że firma usunęła strone internetową - to dowód ewidentny na ich nieuczciwość.
@MichQ30: Można złozyć doniesienie do prokuratury - oni i tak przekażą do właściwego oddziału Policji. Skorzystaj z formularza jaki tu ktoś wyżej wklejał.
@marta1991: Tak sie zastanawiam tylko jak zweryfikujemy czy nie przylaczy sie do grupy ktos z tej szajki oszustow zeby wyciagac dane. Czy przesadzam? :) Tak czy inaczej pora stad wybyc bo za duzo ludzi ma dostep do tego o czym piszemy.
Dziewczyny! ( i nie tylko) nie ma ŻADNEJ nadziei, że odzyskacie pieniądze! Jeśli jeszcze nie zgłosiliście sprawy organom ścigania to zróbcie to proszę jak najprędzej. No chyba, że te 200, 800, czy 1500 to dla was mała kwota i możecie sobie pozwolić na przekazanie ją w darowiźnie złodziejom... Ja im nie dam takiej satysfakcji.
A z moich informacji odpowiednie osoby już działają i może uda się ich złapać. Nie wiem czy odzyskać
I mam pytanie - jak tu wstawić dokument w docu? Mam przygotowane zawiadomienie z wstępem, może by komuś ułatwiło zgłoszenie.
I jeszcze mam sugestie o utworzenie grupy na facebooku tak jak to zrobili w innych tego typu sprawach? Byłoby się łatwiej komunikować, wrzucac pliki i informowac się bez takiej publiczności ;)
Tak się jeszcze zastanawiam, niektóre z podanych przez ludzi kont występują jednokrotnie, tzn co? Na niektórych kontach jest po 10 tys a niektórych 1000 zł? Czy to jakieś subkonta?
Miałam się już tu nie wypowiadać, ale naszły mnie takie przemyslenia... Czy ta cyberpolicja nie powinna szukać w sieci takich złodziei zakładających strony internetowe skoro to coraz popularne? Gdyby ich śledzili jak śledzi się w sieci np. pedofili to może dałoby się działać zanim wpadnie tyle ludzi ile nas wpadło w to g***.... :/
I tak żałuję, że nie kupiłam tego telewizora miesiąc wcześniej kiedy go sobie upatrzyłam a kiedy electrcentera
Tak nasz błąd - polegający na tym, że kupiliśmy przez internet nie widząc tego co kupujemy, Ludzie! Mamy XXI wiek! Jeszcze mam się może ukamienować bo dałam się oszukać? Winny jest tu tylko oszust/ złodziej.
@tomasz-k6: Raczej sprawcy, bo to było przynajmniej kilka osób. Komuś udało się rozmawiać telefonicznie z tą "Panią Moniką"? Ktoś może ma nagranie telefoniczne rozmowy? (tylko bez szczegółów :))
Chcecie się pośmiać? Ze Skąpca: Każdy sklep oznaczony Znakiem Jakości Q jest weryfikowany pod kątem poniższych kryteriów:
Kompletne dane podmiotu prowadzącego sklep Podany koszt dostawy produktu Podany termin dostawy produktu Opis trybu postępowania reklamacyjnego Zapłata za produkt Informacja o prawie zwrotu towaru w ciągu 10 dni od zakupu
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich e-Klientów Opineo chce pomagać w wyborze sklepów o sprawdzonej reputacji i wysokiej jakości usług. Sklepy oznaczone znakiem jakości Q podlegają
System Wiarygodne Opinie To system zbierania opinii potransakcyjnych od Klientów, którzy faktycznie dokonali zakupów w Twoim sklepie. Wszystkie opinie prezentowane są w największym niezależnym serwisie opiniotwórczym w kraju Opineo.pl oraz na stronach partnerskich Opineo.pl (m.in. Skapiec.pl, Nokaut.pl, Swistak.pl). Konsumenci dzięki temu otrzymują sprawdzoną i godną zaufania platformę do czerpania wiedzy na temat danego sklepu, firmy czy produktu.
Dowiedziałam się dzisiaj, że każda z komend czy prokuratur będzie prowadziła działania we własnym zakresie. Więc jedna może umorzyć, inna może nie wszcząć a inna zacząc działać. Dlatego mam wielką prośbę - gdyby któryś z organów znalazł tego skur......iera wyciętego to dajcie od razu znać żeby móc wystąpić o zwrot roszczeń.
Wiem, też że są pewne szanse mimo, że próbował działać na słupy... No zobaczymy, jestem dobrej myśli :)
Dokładnie - niestety pozwać musimy mieć kogo konkretnie. A tego znajdzie policja. No chyba że wynajmiemy detektywa :) Może pan R.? On lubi takie medialne sprawy ;)
Dokladnie! Najbardziej mi zal tych co kupili po 21 i 22 czerwca, wtedy kiedy wiedzielismy ze to przekret a opinieo.pl nie odblokowalo jeszcze negatywow! Ile ta lista bylaby krotsza!! ;(
@mariolka1202: No wiesz, jest tu taki co twierdzi że stracił "zaledwie 2 tys" ;) Dla mnie te stracone 1300 zł to BARDZO DUŻO - ponad połowa wypłaty :( Czyli ja pracowałam pół miesiąca na tego debila? Ale wierzę, że karma wraca. Mam nadzieję, że w tym przypadku wróci do niego z nawiązką.
Ja dostałam taką odpowiedz: Szanowna Pani, przelew zrealizowaliśmy zgodnie z Pani dyspozycją. Przekazaliśmy go już do banku odbiorcy. Dlatego nie możemy zwrócić pieniędzy. Tylko właściciel rachunku może to zrobić. Do banku odbiorcy wysłaliśmy prośbę o zwrot. Ten bank skontaktuje się ze swoim klientem i poprosi o decyzję w Pani sprawie. Jeśli ta osoba się zgodzi, pieniądze wrócą bezpośrednio na Pani rachunek. To wszystko, co możemy zrobić w tej sprawie.
Podobnie bywa różnie. Na pewno szanse są dużo większe niż te 1% :)
A od ilu z Was pan sławomir odebrał awizo? Tak się zastanawiam czy on w ogóle istnieje bo niby ktos był na miejscu, rozpytywał i nikt tam nikogo takiego nie znał. A z drugiej strony mówicie że podpisał potwierdzenie odbioru listu. Dziwne.
@otto69: Ja pisałam do wyborczej. Bez odzewu. Może gdyby znaleźć jakąś dramatyczną historię o utracie ostatnich środków do życia to Uwaga tvn by się zainteresowała ;)
Ach i na jednym z forum wyświewają się z nas, że po co ta lista, że to służy tylko ściagnięciu maili do spamu, więc może zakryjemy te maile ?? A udostępnimy pełna listę po zakończeniu spisu?
@mar1255: Oczywiście, że powinieneś/powinnaś się zgłosić do rzecznika! Jak sama nazwa wskazuje reprezentuje on konsumenta czyli nas, a nie sprzedawcę=złodzieja. I rzecznik nie zakłada żadnej sprawy bo nie jest organem do tego władnym, ani nie ma takiej możliwości. Pomaga, nakieruje, ukierunkuje.... a przede wszystkim pomoże napiasć wszystkie pisma i wskaże właściwą ścieżkę postępowania (powie co warto a czego nie warto robić). Jest to taka darmowa pomoc prawna :) Dobrze się udać
@wysylacz: To ważne, że zablokowali to konto. Ciekawe tylko kiedy, może chociaż część z nas otrzyma zwrot kasy. Tak czy inaczej, bardzo ważne jest składanie zawiadomień indywidualnych kaźdego z poszkodowanych - bez względu na to czy stracił 100 zł czy 4000 zł.
http://www.skapiec.pl/site/sklep/10807 --> u nas widzę, że cały czas przybywa poszkodowanych. Ludzie chyba są słabo przywiązani do swoich pieniędzy skoro dopiero po pół miesiąca się zorientowali że zostali oszukani (⌒(oo)⌒)
@wysylacz: jak napisałam wyżej, Prokuratura Krajowa jak stwierdzi że to na większą skalę to podejmie działania, zależy ci ustali Prokuratura Gdańska. Mają czas na przesłanie informacji do końca sierpnia.
Słuchajcie, dostałam informację że prokuratura Gdańska która sprawę prowadzi ma zgłoszenia 5 osób (!!!). Tak mało? A tyle ludu deklarowało, że zgłosi sprawę.... dziwne (stan na 25.07)
Kurde, jak oni tak będą zbierać dane między sobą 2 miesiące to zaczną działać za pół roku a gość przez ten czas uruchomi 10 podobnych sklepów i &^&*&*(*) mu zrobią :/ wrrrrrrrr
Na poczatku pani Monika Będowska odpisała na maile, podałam jej adres tej strony na wykopie ale odpisała, żeby sugerowac się bardziej wiarygodnymi informacjami np. na opinieo.pl. Napisałam do tego serwisu (opinieo.pl) czy jest możliwość sprawdzenia kto wpisywał pozytywne komentarze, czekam na odpowiedz.
Czy bylibyście chętni do napisania pozwu zbiorowego? Jest taka możliwość?
Policja na pewno będzie się zapierała rękami o nogami żeby
Dokładnie taki jak u koleżanki wyżej.
Oczywiście żart :)
I nie, nie trzeba koniecznie zwalczać złego siłą :)
I mogą sobie pisać, że dobrze nam tak, bo Polaczki chciały przyoszczędzić, że trzeba było myśleć. Ok, niech będzie że byłam naiwna.
Kontaktowaliście się dzisiaj ze sklepem??
Ja ze swojej strony (dodatkowo) powiadomiłam Urząd Ochrony Konsumenta w Gdańsku, media krajowe, obsługę strony internetowej sklepu.
Ze mną też "pani Monika" kontaktowała się w godzinach rannych i potem
cisza.
Ja płaciłam na konto PKO BP : 62 1020 4900 0000 8802 3029 9844
I tak jeszcze zapytam - nie ma tu wśród nas kogoś z Gdańska kto mógłby się pofatygowac porozmawiać z Panem Więczkowskim, ewentualnie Panią Moniką? :-)
Chetnie się przyłącze do grupy, ale sama nie umiem założyc :)
http://whois.domaintools.com/electrocenter.net
dajemy im tylko powod do radowania sie nasza naiwnoscia ;( mozna w naszej tabeli zamaskowac adres email??
A z moich informacji odpowiednie osoby już działają i może uda się ich złapać. Nie wiem czy odzyskać
Potem wszyscy razem weźmiemy się za ręce i pójdziemy do nieba - he he he
I jeszcze mam sugestie o utworzenie grupy na facebooku tak jak to zrobili w innych tego typu sprawach? Byłoby się łatwiej komunikować, wrzucac pliki i informowac się bez takiej publiczności ;)
Czy ktoś móglby założyć ta grupę na fejsie? Bardzo bym prosiła :) (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Miałam się już tu nie wypowiadać, ale naszły mnie takie przemyslenia... Czy ta cyberpolicja nie powinna szukać w sieci takich złodziei zakładających strony internetowe skoro to coraz popularne? Gdyby ich śledzili jak śledzi się w sieci np. pedofili to może dałoby się działać zanim wpadnie tyle ludzi ile nas wpadło w to g***.... :/
I tak żałuję, że nie kupiłam tego telewizora miesiąc wcześniej kiedy go sobie upatrzyłam a kiedy electrcentera
Każdy sklep oznaczony Znakiem Jakości Q jest weryfikowany pod kątem poniższych kryteriów:
Kompletne dane podmiotu prowadzącego sklep
Podany koszt dostawy produktu
Podany termin dostawy produktu
Opis trybu postępowania reklamacyjnego
Zapłata za produkt
Informacja o prawie zwrotu towaru w ciągu 10 dni od zakupu
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich e-Klientów Opineo chce pomagać w wyborze sklepów o sprawdzonej reputacji i wysokiej jakości usług. Sklepy oznaczone znakiem jakości Q podlegają
To system zbierania opinii potransakcyjnych od Klientów, którzy faktycznie dokonali zakupów w Twoim sklepie. Wszystkie opinie prezentowane są w największym niezależnym serwisie opiniotwórczym w kraju Opineo.pl oraz na stronach partnerskich Opineo.pl (m.in. Skapiec.pl, Nokaut.pl, Swistak.pl). Konsumenci dzięki temu otrzymują sprawdzoną i godną zaufania platformę do czerpania wiedzy na temat danego sklepu, firmy czy produktu.
hahaha....
Wiem, też że są pewne szanse mimo, że próbował działać na słupy... No zobaczymy, jestem dobrej myśli :)
Ale wierzę, że karma wraca. Mam nadzieję, że w tym przypadku wróci do niego z nawiązką.
Szanowna Pani,
przelew zrealizowaliśmy zgodnie z Pani dyspozycją. Przekazaliśmy go już do banku odbiorcy. Dlatego nie możemy zwrócić pieniędzy. Tylko właściciel rachunku może to zrobić. Do banku odbiorcy wysłaliśmy prośbę o zwrot. Ten bank skontaktuje się ze swoim klientem i poprosi o decyzję w Pani sprawie. Jeśli ta osoba się zgodzi, pieniądze wrócą bezpośrednio na Pani rachunek. To wszystko, co możemy zrobić w tej sprawie.
A od ilu z Was pan sławomir odebrał awizo? Tak się zastanawiam czy on w ogóle istnieje bo niby ktos był na miejscu, rozpytywał i nikt tam nikogo takiego nie znał. A z drugiej strony mówicie że podpisał potwierdzenie odbioru listu. Dziwne.
nie moglby ktos kto wczesniej gadal z typkiem zadzwonic zobaczyc czy to ten sam glos? :)
W naszej sprawie jakieś zmiany? Ktoś jest w bliższym kontakcie z policją/prokuratura z Gdańska??
http://www.skapiec.pl/site/sklep/10807 --> u nas widzę, że cały czas przybywa poszkodowanych. Ludzie chyba są słabo przywiązani do swoich pieniędzy skoro dopiero po pół miesiąca się zorientowali że zostali oszukani (⌒(oo)⌒)
A z tym bestrprice to jest jakaś kpina. Kolejna firma okradająca ludzi a policja nie działa!